Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Vi har det stille og rolig her. Har spist pizza, har en ekstra overnattingsgjest her så da er det ekstra kos:)
Jojo x3 Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Vi har spist god kveldsmat sammen med ungene, nå har de akkurat lagt seg og jeg og mannen min skal kose oss med film og snop. Mannen sin tur å velge film så tror det blir "Menn som stirrer på geiter"
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2010 Aldri hørt om den filmen? Er det noe kjent? Nå skal vi å legge ungene innen en halltime så er filmen slutt. Og da tror jeg vi også skal se en film før leggetid?
Verbena Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Gutta er i seng. Mannen i huset ser fotball...champions league finalen... Jeg sitter på dataen å surrer, og ser på mannen som ser fotball! Hurra for lørdagskvelden gitt! Har sendt melding til de få venninnene jeg har her som jeg vet er i byen denne helga å spurt om de ville ha besøk, men jeg har ikke fått et svar en gang.... så derfor sitter jeg her!
blond Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Ganske lite, ser tv og er litt her. Passer meg bra!
MillaCamilla Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Hehe samme her. Mannen ser CL og jeg suser rundt i cyberspace:) Har har hatt en hyggelig ettermiddag med venner på grilling og tur i sola, nå er mini i seng og vi slapper av i sofaen.
Lene~mor til tre Skrevet 22. mai 2010 #7 Skrevet 22. mai 2010 Stille og rolig her, vi sitter å ser på tv og har spist lasagne
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. mai 2010 #8 Skrevet 22. mai 2010 Har vært på jobb jeg. Nå sitter jeg bare å slapper litt av før jeg skal finne senga.
Ranveig R Skrevet 23. mai 2010 #9 Skrevet 23. mai 2010 Eg var på besøk hos besteveninna mi. Skravla og skravla og skravla, spelte boccia (eller bol som det tydelegvis heiter på norsk), sambuaren hennar laga pizza til oss, skravla litt meir og enno litt meir. Var ganske inngåande innom følgande tema: * venskap/vanskelege situasjonar/kunne stole på vener/kutte ut vener? * utleigar/leigetakars rett, ang oppseiing/utkasting (blei ein del google inni her og), jussformidling, osv * eigne barn vs. adoptivbarn vs. fosterbarn * fordommar (prøvde å finne ut kva fordommar vi har, om vi har fordommar mot spesielle grupper, eller kva som utløyser ein fordom hos oss) * navnevalg (det var ærlig talt fordomsdebatten som spora av til dette) Kjempekoseleg kveld, skulle ønske vi kunne sitte sånn minst ein gong i veka, men det går ikkje nett no i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå