Gå til innhold

har babyen sitt hode festet seg hos dere?


Ailen

Anbefalte innlegg

Jeg gikk tre dager med masse sterke kynnere og da jeg til slutt kontaktet jordmor pga smertene var hodet festet seg. Da var det bare fire dager siden jeg hadde fätt konstantert at det ikke var festet sä kan si att dette merket jeg godt!!! Nä har kynnerene holdt seg mer pä ett normalt plan siste dagen heldivis for jeg var helt öm i magen i gär när jeg gikk og la meg :)

jeg var forresten 36+4 da jeg fikk konstantert at hodet var festet i gär.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er 38+0 i dag og fikk bekreftet forrige lørdag at hodet har festet seg samt at modningen har startet. Det var kun 1 cm igjen av livmortappen så den er på vei inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tredjegangs og fikk beskjed for tre uker siden at hodet mest sannsynlig ikke kom til å feste seg nå. Men jeg var "myk" og jm sa at jeg hadde 2 cm åpning i ytre mormunn (?). Hun sa også at en flergangsfødende fint kunne gå med tre cm åpning men lang livmorhals helt til det startet fordi da skjedde alt på èn gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sharazi

Jeg er 37 uker på vei i dag. Førstegangs.

Hodet var ikke festet på forrige kontroll og jeg har ingen mistanke om at det er festet nå. Skal på kontroll på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sist på kontroll på tirsdag. Da var jeg 38+5 og hodet var helt løst. Er førstegangsfødende. Håper h*n snart fester seg - og hvertfall ikke snur seg noe mer. For 2 uker siden lå h*n nemlig på tvers!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38+4 og jordmor sa sist at hun trodde hodet var festet. Han lå uansett godt ned i bekkenet sa hun...

 

Også begynte hun å snakke om definisjonen på hva "festet" egentlig var, for hodet sitter jo egentlig ikke fast sa hun.. Jeg ville jo egentlig ha en bekreftelse på at noe snart skulle skje:) Men d fikk jeg ikke.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er tredjegangs, og hodet er ikke feste. Barnet ligger fortsatt høyt oppe, så skal visst på UL på onsdag...

 

B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var til kontroll hos jordmor på onsdag, var da 38 uker. Hun sa at hodet ikke var festet, men det var så godt som... Vet ikke helt hva ho mente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var hos jordmor i uke 37 og hodet var ikke festet. Hun sa det hadde ikke så mye å si, for babyen gled ned i bekkenet når vannet gikk uansett. Er nå i uke 38 + 3 og tviler på at hodet er festet da magen står like høyt og jeg ellers ikke har merket noen ting. Men hun har ligget pent med hodet ned siden uke 30-31, så riktig vei i alle fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har hodet vært festet siden uke 33. Kjente godt da hun festet seg for bekkenplagene mine ble så si helt borte! Skal si det var deilig! Jeg er nå i uke 37 og venter spent på hva som skjer i tiden framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 +2 her og på kontroll idag var hodet festet :) veldig glad for det, da det på de to siste kontrollene mer har virket som om han har ligget i seteleie!

Så da var det bare ventingen igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var hos jordmor hadde ikke hodet festet seg, men de siste dagene har jeg hatt utrolig mye kynnere, og jeg mistenker at det er hodet som har festet seg.

Jeg var også helt øm i magen, som du beskriver, igår.

Idag har jeg bare hatt noen kynnere, og er veldig spent på jordmor-besøket på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på kontroll i går og hodet var ikke festet. Er 39+3 og frykter at jeg kommer til å gå godt over tiden :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll i dag å endelig har hodet festa seg! kjente jeg ble litt letta, har hatt mistanke noen dager nå men! Er 38+3 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38+1 og fikk vite i dag at hodet er festet :-) Har kjent mye nedpress og stikkinger i det siste, så jeg hadde en mistanke om det. Er 3. gangs og forrige gang festet ikke hodet seg før fødslen, så det var litt overraskende at det skulle skje denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...