Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Jeg hadde en merkelig opplevelse for ca 14 dager siden. Jeg er alvorlig syk, har ikke lyst å være konkret på hva det dreier seg om, men det er ikke mentalt og jeg hadde ikke feber da dette skjedde. Jeg hadde vært på toalettet og skulle tilbake til senga på soverommet som ligger tvers over gangen, da jeg i øyekroken liksom skimtet ei lita jente som gikk ved siden av meg. Hun kunne være tre-fire år ut fra størrelsen, og hun gikk med forte skritt for å holde følge med meg mens hun tittet på meg fra siden. Hun var ikke tydelig, litt skyggeaktig eller gjennomsiktig, og jeg så henne bare noen sekunder. Jeg var temmelig dårlig da dette skjedde, jeg var i en tilstand at jeg tenkte det ikke var så farlig om jeg døde, det var ikke viktig for meg å kjempe for livet lenger, jeg hadde ikke krefter til det. Nå er jeg litt bedre og ettersom jeg er blitt klarere i hodet, har jeg begynt å lure på hva som egentlig skjedde. Noen som har vært borti noe liknende? Det var ingen småbarn i huset da dette skjedde, og samboeren min var i en annen etasje. Hadde jeg besøk av en engel?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Det skal du ikke se bort i fra Jeg tror det er mye mer mellom himmel og jord enn det vi ser til vanlig. Vanskelig å vite hvordan en engel ser ut! Vet om ei som da hun var liten og falt uti elva fikk hjelp av en mann til å komme seg opp igjen. Ingen vet hvem dette var. Tror ikke vi skal være så redde for å tro på ting vi ikke kan se (til vanlig). Kanskje dette kan gi det kraft til å fortsatt kjempe mot sykdommen?! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Jeg tror det:-) Og jeg tror jeg har en engel som passer på meg også. Jeg må bare fortelle deg historien min. Jeg har ALDRI vært overtroisk. En mindre overtroisk person skal du lete lenge etter. Jeg har fnyst av folk som "ser" og som har evner ingen andre har, spøkelser, you name it, har aldri trodd på noe. Og jeg er voksen. Helt til en dag i fjor sommer. Jeg hadde lenge prøvd å bli gravid, men fikk det ikke til. Hadde prøvd i årevis faktisk, uten noen videre utredning. Jeg kjørte alene for å besøke noen slektninger som bor litt lenger nord. På veien ble jeg utsatt for en trafikkulykke, en kraftig ulykke som lett kunne kostet meg livet. Bilen min ble totalvrak, og de som henta meg i ambulanse sa det var et mirakel at jeg overlevde, så godt som uskadd klatra jeg ut av bilen. 8 uker senere fant jeg ut at jeg var gravid. Kun en uke på vei hadde jeg vært da ulykken skjedde. Jeg bare VET at noen passet på meg den dagen, det var ikke meningen at jeg skulle dø da. Har aldri sett denne engelen, men hun er der, det vet jeg, og jeg tenker på det i kjipe situasjoner nå i ettertid også, det er herlig! Hun passer på meg! ;-) Du har nok en engel ved din side ja, det tror jeg! =)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Det kan naturligvis være hallusinasjoner, dersom du var svært omtåket da. Men i kritiske perioder i livet kan vi åpne vårt pannechakra (det tredje øyet) som lar oss se med "klarsyn". Engler kan komme i alle skikkelser, så det er ikke umulig, men de kan gjenkjennes på det sterke lyset som de stråler ut. Det kan også være en av dine guider En tredje muligheter er at en liten jente har bodd akkurat der. Det trenger ikke være et gjenferd, men sterke hendelser kan skape et avtrykk i tid og rom og litt energi henger igjen. Det må ha vært en spennende opplevelse
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Tusen takk for svar! Spennende historie du forteller, du som var i en bilulykke. Jeg har aldri trodd på disse tingene før, og har aldri i mine villeste fantasier drømt om å oppleve noe sånt! Det var ikke noe lys rundt denne lille jenta, så sånn sett så hun ikke ut som en engel. Men jeg er ikke i tvil om at hun passet på meg. Det er mye rart her i verden HI
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #7 Skrevet 22. mai 2010 Jeg hadde en opplevelse for mange år siden, at en engel viste seg for meg. Jeg våknet midt om natten av at det plutselig var blitt helt lyst i rommet og jeg snudde meg litt irritert og tenkte at det var noen som hadde slått på lyset. Men lyst kom ikke fra lampen,men fra en lysskikkelse som stod ved sengen min. Det var en mannskikkelse som smilte til meg. Jeg gned meg i øynene flere ganger, men engelen bare smilte bredere Lansomt løste han seg opp i luften. Senere har jeg alltid funnet trøst i at jeg blir passet på Det ble en oppvåkning for meg og jeg har begynt å gå den "åndelige veien".
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #8 Skrevet 22. mai 2010 Må fortelle min historie også Jeg har mine to oldemødre som passer på meg, det har på en måte visst selv, og fikk det bekreftet hos healer, som fortalte meg det jeg hadde trodd. Kom ikke som noe sjokk. For et par måneder siden satt jeg i stua her, det var midt på lyse dagen. Vi har ingen nære naboer, bor på bygda. Jeg satt og så på tv, da jeg plutselig kjente en STERK såpelukt. Og det var en lukt jeg hadde kjent mange ganger før, nemlig på badet hos oldemoren min, hun av de som døde sist. Jeg måtte ta et par dype drag med nesa for å sjekke om det virkelig stemte, og jada. Det var virkelig en sterk lukt av min oldemors såpe, som er en typisk gammel dame-såpe.. som jeg overhodet ikke har kjent andre steder. Prøvde å lukke opp verandadøra også for å sjekke om det kom utenfra, men neida. Kun fra et spesielt punkt i stua. Lukket døra, satte meg i sofaen igjen, og like etter kjente jeg et varsomt stryk over kinnet... Jeg må innrømme det var litt ekkelt, men samtidig veldig godt. Så ja, jeg tror det finnes, og det kan jo hende det var engelen din du hadde besøk av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå