Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Jeg kunne tenke meg å bleke hårene på armene mine - de er så svarte! Noen som har prøvd? Hvordan gjør man det? Kan man gjøre det hjemme? Hvor kjøper man evt ustyret? Hva heter det? Er det sterkt for huden? (har sensitiv hud) Eller, må man gjøre det i studio? Hva koster det evt da? Takker for svar:-)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Hei . Jeg kjøpte sånn hårblekningsmiddel for ansikt og kropp fra Vita .. Helt perfekt og jeg bruker den både til ansikt og armer ikke så dyr heller ... spør etter den på vita .. kjempeenkelt å gjøre selv, du blander bare 2 kremer i tube og smører utover der du ønsker å bleke klem klem
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Tusen takk for svar! Selges på vita altså? det høres jo supert ut. Husker du om det var tøft for huden? Jeg har veldig sensitiv hud, med tendens til utslett... (dårlig kombinasjon med sterk hårvekst altså!).. ;-))
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 du kan jo regulere litt på blekningsmiddelet slik at d ikke blir for sterkt for deg det gjorde jeg i starten ,men jeg tålte den ,så det hender jeg tar litt mer blekningsmiddelt enn d som står på pakka nå men du kan jo prøve litt på armen først og se om du reagerer på den ... lykke til ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå