gima Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Hei Jeg hadde stor planer om å få i jenta mi medisinen sin ved å blande den i litt kald og god is (lett:)). Men, svigermor sier at syke barn ikke skal ha kaldt? Stemmer det eller? Noen andre tips til hva jeg kan blande medisinen i? Takker.
prekæs Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Jeg har blandet medisinen med is med stort hell. Tipper også at is kan lindre en vond hals og har aldri hørt at syke barn ikke skal ha kaldt.
gima Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2010 Takk- det var jo det jeg trodde. Jeg tror jeg følger planen min jeg.
* 5 om dagen * Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 is er lindrende, så det hadde jeg også brukt..... aldri hørt om at ikke syke barn skal ha det...
Gjest ronja røverdatter Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 At syke barn ikke skal ha kaldt har jeg aldri hørt om - og ikke klarer jeg å se noen fornuftig grunn til at de ikke skal ha det heller, så det hadde jeg gitt jenta mi i alle fall.
Gjest vinterbrud Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Gi jenta di is du,det hjelper når hun har vondt i halsen.Jeg vet at barn som har operert bort mandlene,får spise is etterpå. Ideen med å blande is og medisin skal jeg huske på hvis jenta mi blir syk igjen. Ellers kan du blande medisin og syltetøy,hvis hun liker det. Da jenta mi hadde vannkopper og mange blemmer i munnen,var det bare is som hjalp mot smertene. Jeg ønsker jenta di riktig god bedring,halsbetennelse er ikke godt.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. mai 2010 #7 Skrevet 22. mai 2010 Jeg jobber på øre-nese-hals og der spiser alle som har operert halsen is,noen i mengder...voksne og barn. Det lindrer kløe og smerte,så gi jenta deres is du:-) Du får spørre svigermor om en begrunnelse,kanskje hun har en bra forklaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå