Gå til innhold

Is til barn med halsbetennelse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Jeg hadde stor planer om å få i jenta mi medisinen sin ved å blande den i litt kald og god is (lett:)). Men, svigermor sier at syke barn ikke skal ha kaldt? Stemmer det eller? Noen andre tips til hva jeg kan blande medisinen i?

 

Takker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blandet medisinen med is med stort hell. Tipper også at is kan lindre en vond hals og har aldri hørt at syke barn ikke skal ha kaldt.

Skrevet

Takk- det var jo det jeg trodde. :)

 

Jeg tror jeg følger planen min jeg.

 

 

Skrevet

is er lindrende, så det hadde jeg også brukt.....

aldri hørt om at ikke syke barn skal ha det...

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

At syke barn ikke skal ha kaldt har jeg aldri hørt om - og ikke klarer jeg å se noen fornuftig grunn til at de ikke skal ha det heller, så det hadde jeg gitt jenta mi i alle fall.

Gjest vinterbrud
Skrevet

Gi jenta di is du,det hjelper når hun har vondt i halsen.Jeg vet at barn som har operert bort mandlene,får spise is etterpå.

Ideen med å blande is og medisin skal jeg huske på hvis jenta mi blir syk igjen.

Ellers kan du blande medisin og syltetøy,hvis hun liker det.

Da jenta mi hadde vannkopper og mange blemmer i munnen,var det bare is som hjalp mot smertene.

Jeg ønsker jenta di riktig god bedring,halsbetennelse er ikke godt.

Skrevet

Jeg jobber på øre-nese-hals og der spiser alle som har operert halsen is,noen i mengder...voksne og barn. Det lindrer kløe og smerte,så gi jenta deres is du:-)

Du får spørre svigermor om en begrunnelse,kanskje hun har en bra forklaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...