Gå til innhold

noen flere som er fryktelig tørste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan drikke og drikke til magen er helt full og fremdeles føle meg tørst. Kan ikke være noe skummelt vel? Har egentlig vært tørst hele svangerskapet men det er verre nå enn det var. Er snart 30 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vært og er delvis slik fortsatt.. tror ikke det er så farlig:S bare prøver å la det være sunne drikker jeg drikker..Gjerne ta små slurker flere ganger nå, siden jeg blir kvalm av for mye drikke på en gang nå..

Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte, er i uke 35. Spesielt den siste tiden har jeg drukket mye, hele døgnet. Jeg pleier aldri å dikke iløpet av natten og nå går de minst en halv liter hver natt.

Skulle spørre jordmor om det sist, men glemte det selvfølgelig. Lurer på om det betyr noe/har noe å si.

Skrevet

Hei, jeg er nå 34 + 4, og jeg har det akkurat på samme måte.

Jeg drikker uendelig mengder med vann også om natta. Tror ikke det har så mye å si.. : )

Skrevet

Det er nok sikkert bare bra tenker eg! Verre om vi ikke hadde drukket noe. Jeg har mye vann i beina og, og de sier jo det skal hjelpe å drikke mye.

Skrevet

Ja! Akkurat som jeg har en salt smak i munnen hele tiden. Drikker kaldt vann, noe som også døyver noe halsbrann. Det hender det hjelper å spise noe syrlig godis, liksom for å få vekk saltsmaken.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Ja jeg er veldig tørst om dagen faktisk.

Det kan være et tegn på at man har svangerskapsdiabetes da, har du sjekket ut dette?

Jeg har tatt glukoseblastningstest og hadde heldigvis fine verdier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...