Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 2 dager på overtid nå, og kjenner jeg er litt lei.. De siste dagene har jeg hadd masse murringe i ryggen og sterke (!!) kynnere som er kommen i tak. I dag og igår har jeg ikke kjent noen ting.... :( Kynnere har jeg, men ikke vonde. Men jeg har merket at babyen har vært utrulig livlig i magen disse to dagene.. noen som vet om det er vanlig at det dabber av med sammentrekninger og vonde tak i rygg før fødsel? Eller om det er vanlig at babyen plutselig blir superivrig? :-) Er så mye liv i magen, at det er litt ubehagelig og vondt til tider ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der var du gitt, lurte på hvordan det gikk med deg:) To dager på overtid, da nærmer det seg jo i alle fall - Knotten har vel ikke mye plass der inne, så alt virker vel vondere for en sliten snart-mamma. Jeg har ikke hatt kynnere før med denne (nummer tre), så der har jeg dessverre null erfaring. Lykke til uansett, samle krefter nå ved å spise og sove så godt du kan *klem*

Skrevet

Tusen takk! :-) Det nærmer seg sakte, men sikkert. Er reist til fødestedet mitt, så alt føles litt "tryggere". Er bl.a også begynt å merke slike rare "strålinger" ned gjennom lårene.. kroppen min er helt rar for tiden! *flirer* Men det er vel det som hører med. :-)

Masse lykke til selv! :-D Klems!

Skrevet

Så spennende! Huff, jeg har seks uker igjen (i dag, faktisk) og synes kroppen har vært rar lenge, jeg... Har gått over termin med begge de to første, men denne gangen har jeg klart å overbevise meg selv om at han sikkert kommer for tidlig - liksom! Blir vel to mnd til for meg og mageknøttet, ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...