Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Kjæresten min har sittet å spilt på dataen i 7 timer allerede i dag. Kjenner jeg er så lei av spillingen hans! Han lager nok middag i åtte tiden, men ellers blir han sittende på dataen helt til vi legger oss, i tolv-ett tiden. Så ca 15 timer spiller han i dag. Syns han er for gammel til det, 32år. JO, han skal ha hobbyer og egne interesser. Men akkurat den spillingen, og antall timer er litt drøyt for en mann på 32år. Hver Lørdag og Søndag, pluss hver kveld i ukedagene. Men men. Meg om det! En halv time før butikkene stengte sa jeg at vi måtte begynne å tenke på å komme oss av gårde, så slenger han fra seg "Jada, jeg er ferdig før deg, for du trenger jo en truck for å komme deg av gårde". Jo takk for den! Så kommer han bort å kysser meg på magen å sier "Jeg kysset babyen, ikke deg!" Hva er det for en ting å si da? Jaja. Fra buss terminalen presset en buss seg ut, så spurte jeg om ikke det var litt frekt. Så svarer han "Jo, Norske buss sjåfører". Jeg ER så lei av at han slenger drit om Norge og Nordmenn. Jeg håper han vet at babyen er halvt Norsk!???! Hvis ikke han klarer å slutte å slenge dritt, så tror jeg faktisk ikke han kan være i nærheten av min datter. For hun blir påvirket! Og hun er 100% Norsk! Patrioten i meg koker av sinne når han begynner! Min datter er 6år, så blir en del år mellom barna. Nå er jeg begynt å tvile på om jeg er klar for dette. Er grådig lenge siden jeg hadde en pitte liten en. Min datter er liksom blitt så selvstendig og stor. Jeg er "ferdig" med bleier, grining og sutring. Uff, for noen idiotiske tanker og følelser! :-( Er det noe gale med meg? Eller vil dette gå over? Jeg har jo valgt å beholde og bære fram dette barnet, og jeg visste hva jeg gikk til! Nei, må være noe gale med meg! Jeg gleder meg mest til babyen kommer, alt er klart og jeg teller dager. Så er bare innimellom jeg har slike dumme tanker og følelser. Min datter er hos Pappaen sin denne helgen, og jeg kjenner jeg kjeder meg så sinnsykt de helgene hun ikke er her. Gørr kjedelig! :-( Vel vel. Skal slutte å plage dere med mine tragiske tanker og følelser. Følte bare for å lette trykket litt! :-) Håper dere koser dere i helgen! :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 har vi samme samboer?? skulle trodd det, jeg er ikke gravid og har ikke hormoner lenger alikvel holder jeg på å klikke gal... min mann sitter på pcen fra han står opp til han legger seg i helgene, i ukedagene når han jobber. går han på jobb og når han kommer hjem sitter han på pcen sin til vi legger oss. vi har en liten baby på 4 mnd og når jeg var gravid spilte han helle tiden og da sa han: "jeg må jo spille nå, får ikke tid til å spille når babyen kom og at då skulle han slutt" han har ikke sluttet!!! når jeg spør om han kan ta babyen litt for jeg trenger en pause, da sier han: " må jeg er han jo babyen helle tiden" han kan ikke kalle å det å ha babyen helle tiden når han har henne i 5 min så orker han ikke mer!! ikke lager han middag, ikke gjør han husabeid, ikke skifter han bleie, legger babyen eller bader babyen. det gjør han ikke. i natt sov nesten ikke jenta vår pga tennene er så vonde, så i dag morgen spurte jeg om han kunne ta henne litt så jeg kunne få sove litt. ja da han tok henne la henne i vogna og satt med PCEN å spilte mens jenta å i vogna og grein. når jeg våknet 40 min senere, hadde han ikke skiftet bleie og ikke tatt hun ut av vogna... blir rasende, kos skal denne mannen klare å gå 10 uker med jenta hjemme?! hun kan jo ikke gå 8 timer uten å få ny bleie!! og når hun griner da skal han kjefte på henne og legge hun i vogna og ikke bry seg?? nei off, denne mannen må jeg får skjerpe. jeg får ta en alvorsprat ja. til deg som skrev dette, sett dere ned å snakk, dra ut ledningen i pcen og si høyt og litt sint me må snakke sammen, for dette går ikke lenger!!! det skal jeg gjøre når babyen sover i kveld. nok er nok !!!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Æsj, er ikke noe kjekt! :-( Jeg vil ikke nekte han noe. Eller holde han igjen. Men føler at jeg ikke signerte under på dette for 3år siden da vi ble sammen. Så får nå se hvor lenge det varer. Lykke til med samtalen da! :-) *HI*
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 skal ikke nekte han, men jeg skal kreve at vi har familie tid, alle sammen.. ungen hører han jo ikke snakke nesten. han har jo headsettet tred over hode
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Denne mannen er jo syk, dette er langt mer enn en hobby, det ar jo blitt en avhengighet, en sykdom!! Spillegalskap, og han trenger seriøst hjelp.. Håper ikke han spiller bort pengene deres også da!! Stakkars deg, føler med deg, men ville nok aldri fått barn med en slik mann..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Men i alle dager, hvorfor finner dere dere i dette?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #7 Skrevet 22. mai 2010 Hva, har han på headsett sammen med ungen sin? Hvor gammel er han, dere?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #8 Skrevet 22. mai 2010 17.23 her min man er 31 år og jeg 27. tror han kommet inn i en livs krise eller noe, for han spiller ikke penge spill, men barne spill hehe. eg tuller ikke. han elsker gran terismo eller hva det heter. når vi fikk vite kjønnet på dattara vår, håpet han på gutt for da kunne han finne fram bil banen sin igjen, haha. han har blitt akkurat som en 12 åring i hode sitt, men håper jo på at det bare er en fase han går gjennom med å bli pappa.. eg blir jo sprø for han pleier ikke være sånn. han har holdt på sånn siden august 09 da vi fikk vite vi ventet ei jente... men klarer det ikke mer nå han må skjerpe seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå