Gå til innhold

Noen andre med tidlig bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5+3 i dag, og i går kveld holdt jeg på å bli sprø! Hadde så store smerter i bekkenet at det var anskelig og få sovet!

Er det andre som har blitt plaget med det så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har samme problemet :(

Trodde jeg hadde fått en smell i ryggen igjen først, men noen dager senere begynte jeg å ane hva det kunne være og testet positivt dagebn før forventet mens. Så kan si det startet tidlig denne gangen!

Har vært plaget de to forrige svangerskapene også, men ikke så tidlig. Men jeg kjente igjen smertene og kom meg til fysioterapauten min i en fei. Ble 50% sykemeldt fra første uke og nå fungerer jeg veldig greit, bare jeg passer på hva jeg gjør.

Dra til lege med en gang og få henvisning til en flink fysioterapaut og kom igang med de rette tiltakene så trenger det ikke nødvendigvis bli værre! :)

Skrevet

var plaget fra uke 7 med nr 2..

Merket det litt i forrige uke.. var da litt over 5 uker.. Tatt det med ro de siste dagen og merker ikke noe akkurat nå..

Skrevet

Der kjipt her hvor jeg bor, er at det er SYYYYYKT lange ventekøer til å få fysio! Så kan risikere og vente til etter babyen er født før jeg får time:(

I går kveld og i dag har jeg rett å slett ikke vert i stand til å gjøre noe... har kun vert på sofa å ikke gjort noe!

Skrevet

jeg har fått bekkenløsning. jeg merket det ikke før jeg hadde gått en veeeeldig lang tur. at den var tilbake igjen. fyy så vondt det gjør om jeg sitter for lenge. når jeg legger meg. når jeg løfter gutten min osv osv .. nå er det på an igjen. var veldig plaga i forrige svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...