Sara Maria Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 2-åringen min begynner å få det trangt i vogna si når han skal sove, og vi vurderer å kjøpe en brukt vogn. Har sett litt på Simo, det er en Simo kombi ute på Finn.no som jeg synes der fin ut. Har noen erfaring med å bruke Simo til så store barn? Eller har noen andre forslag? Han sover fortsatt en laaang lur på dagen, så det blir nok en stund til den kuttes.
Sara Maria Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. mai 2010 Det var forresten en 2004-modell. Noen som vet om det har blitt gjort viktige endringer på f.eks. størrelsen siden da?
AnonymeAnine Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Min toåring sover i en Simo duo-vogn (sittedelen, eller hva det heter). Han passer akkurat synes jeg. De i barnehagen sier at han passer fint og at vognen virker behagelig og stor. Den er litt snau til de store voskiposene, men går greit i en tynnere pose og nå når det er "varmt" holder det jo med et pledd eller ligenende. Min toåring har normal høyde, tror jeg. Han bruker 92/98 i klesstørrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå