skårpå Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 noen som vet når en kan begynne å ta de? dose?er 37 uker nå... de virker for å modne sant?
morforandregang Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Hei. Det viktigste er at det er bringebær BLAD kapsler..du kan ta to kapseler, ikke flere om dagen - siden det er høy konsentrat. Du kan også drikke bringebærblad te (namnam) - 3-4 kopper per dag 4-5 uker før termin:) Du kan ta 2-3 kopper dagen etter fødsel også. Dette hjelper for modning ect i moderat grad for fødsel og pleiende etter fødsel. Jeg begynte nå først i uke 38:D Lykke til.
bitthen Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Hørt man kan ta de fra uke 32, men tror det er så mange "anbefalinger". Selv er jeg i uke 33, og har tatt siden uke 31. Tar bare en om dagen, skal ikke trappe opp til 2 før uke 37-38. Vet ikke om det virker, da :-P
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Jeg begynte med bringebærblad kapsler fra uke 34 På mine står det 6 stk om dagen så jeg tar 3 stk to ganger om dagen De modner visstnok ja, og er med på å styrke livmoren slik at riene feks blir mer effektive siden livmoren er blitt sterkere av kapslene
Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Du får kjøpt dem på helsekost - butikker
fresh Skrevet 22. mai 2010 #7 Skrevet 22. mai 2010 jeg har lest at bringebærkapsler ikke modner, men kun styrker livmoren. derfor er det like viktig å ta dem etter fødselen, for det gjør at livmoren trekker seg raskere sammen. Du kan trygt begynne å ta de nå ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå