Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Har søkt skole til høsten, men jeg har ikke lappen på bil. Derfor blir jeg avhengig av skolebussen. Jeg må da levere barnet i barnehage, og det er kun en barnehage som åpner tidlig nok til at jeg får levert barnet der før skolen. Men da kommer jeg for sent til hver eneste første skoletime. Annen løsning er jo å prøve å finne en jobb istedenfor. Men jeg er jo fortsatt avhengig av buss. Hva anbefaler dere? Gå skole og alltid komme for sent, eller prøve å finne en jobb som gjør at det går bra å være avhengig av buss? Ser jo at den siste der er vanskelig å få til. Skolen her tilbyr ikke utdanning som er noe for meg, så da blir det egentlig å gå skole bare for å gå skole. Vet ikke hvor mye det lønner seg når jeg sliter med å følge med og huske ting? Jeg har ikke penger til å skaffe meg førerkort, ikke har jeg selvtilliten heller... Jeg er sånn person som føler at jeg ikke får til noe som helst, og at ingen liker meg. Er ekstremt sjenert. Og sliter med tanken på å måtte ut av huset og møte folk til høsten.. Er så vanskelig, men føler jeg virkelig må komme i gang med noe også.
tre ønsker fler Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Jeg hadde forklart situasjonen til skolen og spurt om de kan gi deg lov til å komme forsent pga dette.. De bruker å være forståelsefulle med slike situasjoner. Ikke la de praktiske problemene stoppe deg.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Jeg ville tatt meg en jobb imens jeg så etter en leilighet i nærheten av en skole som gir deg en utdanelse du ønsker å bruke. Å gå på skole for å gå på skole er demotiverende. Så kan du se om du kan finne en barnehage i nærheten av denne skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå