Gå til innhold

Blir så fortvilt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt lenge med bekkenløsning. Var hos kiropraktoren igår, han ville ikke knekke noe mer pga en hevelse nederst i ryggen Ha ba meg kontakte fastlegen. Ringte fastlegen igår snakket med sektræren der og kunne ikke få time før om tre uker.

inatt har jeg nesten ikke sovet pga smerter, er så sinnsykt kvalm pga smertene. Får nesten ikke flyttet beina.

(ca 5mnd siden fødselen)

Er jo pinsehelg, jeg klarte ikke noen lang handletur igår, så snakket med samboeren min igår og sa vi måtte få handlet idag før det stenger. Nå skulle han plutslig hjelpe en kompis med å sette opp en vegg. Jeg spurte om han ikke kunne få babyen til å ta duppen sin før han dro, men han bare sukket og sa at jeg måtte bare komme meg ut å gå en tur, bekkenet mitt blir ihvertfall ikke noe bedre av å stivne til når jeg er i ro. Ser ikke ut her, fikk ikke støvsugd igår pga smertene, (vi har hund)

Han blir sikkert ikke ferdig der før butikken har stengt, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg inn i bilen engang, og ihvertfall ikke hvordan jeg skal få handlet til helga.

på toppen av det hele ringte jeg legevakta istad og hun sa at man bare måtte regne med smerter i bekkenet etter fødselen og ba meg ta paracet...

Det har jeg sefølgelig gjort før jeg ringte.

noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Gå til manuellterapeut, trenger ikke henvisning.

- Gå til akupunktur, var det eneste som hjalp meg da jeg var så dårlig at jeg måtte bruke krykker! Jeg ble mye bedre etter bare èn behandling, så det er verdt å prøve som en rask løsning.

Skrevet

Hviken pris er det på behandlinger der? Takk for råd

Skrevet

Det er tydeligvis ingen som tar plagene dine på alvor, ikke engang din egen mann - er du sikker på at du forteller lege, kiropraktor, legevakt og mannen din det du forteller oss her? Hvis du gjør det, og ingen hører på deg, ville jeg faktisk gått til media. Det går ikke an å bli avvist gang på gang på denne måten. En ting er du tydeligvis har en idiot til mann, men når helsevesenet overser deg gang på gang, da funker ikke systemet!

Skrevet

Manuellterapi er dekket av det offentlige, så hvis du har gangvansker i forb. med bekkenløsning betaler du ikke egenandel.

Akupunktur kostet meg 350 kr per gang, med unntak av første behandling som kostet 600 kr. Tror jeg bare hadde 4 behandlinger, da var jeg blitt så bra at jeg ikke hadde behov for noe mer!

Skrevet

har nok skjemt bort mannen med å gjort 95%av alt husarbeidet nå i permen selv om jeg har smerter. Er vokst opp med en mor som alltid syter og synes det er en uting, men nå er det så ille at jeg bare sitter her å gråter. Samboeren min måtte stå opp i natt og lage mme, og var dritsur og lei, ikke sa han hadet før han dro heller.

Innser jo nå at både vaskninga, og støvsuginga osv bare har gjort ting verre, men gubben gidder rett og slett ikke. Han blir bare stressa og sur, og da er det bedre å gjøre det sjøl. Må sikkert ansette ei hushjelp

Han sa foresten at jeg bare måtte slappe av med det husarbeidet. Nå har jeg ikke noe valg. så da får det bare være skittent og rotete her til jeg blir bedre.

Sekretæren til fastlegen min bruker å være litt vanskelig, jeg forklarte henne va kiropraktoren hadde sagt, men hørte det på henne at hun mente kiropraktor bare var en kvakksalver. Hun mente også at det kom til å bli bedre snart

Damen på legevaktstlf- dette er jo ikke akutt, du har jo slitt med en tid, så det er strengt tatt en fastlege oppgave..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...