Gå til innhold

Rier ca 50-60 sek, 3.5-4 min intervall. Bør jeg ringe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin i dag. Rier nå siden 23.00 (au...). Begynte hvert tiende min. Usikker på vannavgang, slimproppen gikk istad.

Ikke lyst til å ringe for tidlig heller. Samboer sover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes i hvert fall du bør ringe Føden og høre! Særlig siden du er usikker på vannavgang... Er hodet festet?

Masse lykke til! Så spennende :)

Skrevet

spørs litt om du er 1 gangs eller ikke. Ville tatt det med ro om du er førstegangs.

Spørs selvfølgelig hvor lang tid du har til sykehuset også.

Jeg ventet nok en stund for lenge når jeg ventet nr 2. Tenkte da at jeg sikkert hadde like god tid som når jeg skulle ha nr 1. Har da et par timers kjøring til sykehuset, og måtte gå å trø på sykehuset hele dagen før han endelig kom i 8 tiden på kvelden.

Med nr 2 begynte riene på kvelden, og jeg ringte lege tidlig om morgenen, da var det for sent å sende meg til sykehuset siden barnet var så og si ute.

Skrevet

Har du rier fast,og holdt på siden kl. 23 og det er 3,5-4min i mellom så ville jeg ringt føden ja.Ikke alltid vannet går før du ligger midt i fødsel eller under pressriene(eller de tar det på sykehuset),så ring du.Sies at du skal ringe når det er fast 5min imellom hver,så spørs det jo hvor langt fra sykehuset du bor.Men er vel på tideå stikke snart.LYKKE TIL :) Fantastisk å få en liten nykommer :)

Skrevet

Ser at du skrev dette halv tre i natt :-) Er du her fremdeles? Jeg regner med at vi kan gratulere deg med baby :-) det er jo en del timer siden.

Lykke til med fødsel, eller Gratulerer med nyfødt baby :-)!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...