Bebés'ilvousplâit Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Fikk pakkke fra Bli Vakker i går (o lykke!), deriblant mineralpudder-foundation fra i. d. Tok det i bruk i dag. Hva er det jeg har gått glipp av all denne tiden?? Det holder virkelig hva reklamen lover. Smelter perfekt inn i huden, føles lett og gjør huden strålende. Heretter er jeg svoren fan og jeg bøyer meg i pudderstøvet. Anbefales!!
Hikken Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Det syntes jeg også, helt til jeg etter et par dager var dekket av små kviser :-/ Har skjønt at det er veldg elsk- eller hatsminke, for noen er den perfekt, for andre funker det ikke i det hele tatt. Men den er god å ha på og dekker fint )
Mrs. Bouquet Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Må si jeg ble rimelig skuffet. Syns ikke den smelter så veldig inn i huden. Enten så ser det ut som man har litt for mye pudder på eller så dekker den dårlig. Jeg har begynt å bruke flytene foundation i ansiktet igjen og bruker i.d pudderet på halsen. Har dere noen veldig spesielle triks for å legge det på siden dere er så fornøyd? Føler liksom jeg har gjort det jeg kan med å ha anbefalt kost og jobbe den inn i huden også.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Helt enig.. elsker det faktum at det jevner ut huden, uten å fjerne nyanser så man ser sparklet ut. Anbefaler å bruke primer under, den koster skjorta men makeupen sitter bedre og ser enda bedre ut. og mineral vail over for å fiksere.
*Rutletutt* Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Jeg er like forelsket i ID som deg, HI - er helt fantastisk! jeg har veldig sensitiv hud og har alltid slitt med å finne en foundation/pudder som passer min hud og som i tillegg dekker akkurat nok og ser naturlig ut. ID er perfekt! Dekker uten å se ut som en maske og huden min er finere enn noensinne - er helt avhengig:-)
*Rutletutt* Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Bruker også ID sin primer og Mineral veil - anbefales, men syns ikke primeren kostet skjorta jeg da...kjøpte den til 160,- på strawberrynet. Første gang jeg kjøpte den kjøpte jeg den i USA og var ikke så dyr der heller, men den er kanskje veldig dyr i Norge?
Bebés'ilvousplâit Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2010 Gøy å høre at flere har hatt positive erfaringer med i.d.! Skal teste ut primer og rouge også etter hvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå