Gå til innhold

kynnere, murringer og stikninger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg ikke fødte normalt i forrige svangerskap, og ikke var moden i det hele tatt veit jeg liksom ikke hva som er normalt angående modning.

Har de to siste dagene hatt murringer som er ganske vonde, vondere enn ved vanlig menstrusjon. i tillegg har det vært en del stikninger i skjeden og kynnere har jeg hatt hele tiden siden uke 20, er 34 uker i morra. Kjenner det ekstra godt når lillegutt snur seg i magen.

Er dette bare normal modning, og er dette litt tidlig kanskje? har jo seks uker og tre dager igjen, og skal jeg gå slik helt frem til termin og kanskje over så blir det tungt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikkninger er normalt, jeg har hatt det i flere uker, og er i uke 40 nå.

murringer og kynnere er også normalt, men kommer jo an på lengden og smerten. Men tror ikke du trenger bekymre deg, men du kan snakke med jordmor om du er usikker. bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite...

Skrevet

høres ut som slik jeg hadde på den tiden...og nå er jeg en dag på overtid, og ser ikke ut som han har tenkt å komme ennå...så er godt mulig det bare er modning ja :-)

Skrevet

Takk for svar:) Da kan jeg vel bare se frem til rundt sek-syv uker til med denne flotte murringen og stikkingen, overlever nok det også:) Kanskje fødselen i det minste kan bli litt lettere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...