Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Veldig lenge siden jeg har vært i syden, å har egentlig aldri reist så langt alene =P Nå skal vi på ferie, å jeg lurer på hvor mye lommepenger vi trenger. Det er bare barnet mitt på 3 år og jeg som skal reise. Tror dere 10 000 kr. holder til mat og gøy i en uke? Tenker at vi nok kommer til å besøke badeland og sikkert en utflukt til i løpet av uka. Men vet ikke helt hvordan prisene er i tyrkia? Når jeg har vært i syden har jeg bare vært på canariøyene.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Hei du . 10 000 kr holder til deg og ditt bran i Tyrkia, det er jeg helt sikker på. Hvis du kun har dratt til Canariøyene så kommer du til å få deg en positiv overraskelse. Er IHVERTFALL halv pris av det ting ( middag osv) hadde kostet på Canariøyene. Drar ikke tilbake til canariøyene etter å ha smakt på Tyrkia, vært der 5 ganger nå Kos dere!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Takk for svar! Jo, takk skal kose oss masse =D
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 jeg brukte 10 000 på 3 uker! kjøpte masse klær og sko, å spiste på resturant hver dag. vi har hus der, så overnatting var gratis, men det kommer litt ann på hvor i landet du er. de typiske turist stedene er nok litt dyrere, å etter de skiftet valutta gikk prisene litt opp. kose dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå