Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Noen her som er registrert på singelpluss.no? Kom over siden da jeg søkte etter Unnis aktivitetsferier (for aleneforeldre), men er så skeptisk til å registrere meg.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Jeg er ikke registrert der (er samboer, og forsto det som om det var for single foreldre), men så et innslag på tv. Syns det så ut som et bra tilbud for aleneforeldre/single foreldre. Tror det også var mange deltidsforeldre og helgeforeldre med på disse turene.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Hvorfor er du så skeptisk til å registrere deg. Jeg gikk rett inn og sjekket siden etter at jeg hadde lest dette innlegget, og det så da helt uskyldig ut. Det er da ikke noe skumlere enn å ha en profil på facebook eller andre lignende nettsteder. Du trenger da ikke ha bilde av deg selv der dersom du ikke har lyst å bli gjenkjent.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Man blir vel litt skeptisk til å legge igjen e-postadresse og andre opplysninger overalt, har ikke Facebook-profil, heller. Men hvis nettverket skal utvides, så må jeg vel over den terskelen. Registrerte meg jeg også, kan visst prøve i en gratisperiode. Så får vi se da, om det er noe for oss. )) Bilde venter jeg med, ja. Takk for svar! hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå