Gå til innhold

Hjelp en voksen dame som vil skifte yrke please..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30 år, lærer og orker ikke mer:-) Vil gjøre noe helt annet. Liker å jobbe med folk. Er det noen som har noen gode forslag? Jeg aner virkelig ikke, føles helt rart å skal velge en ny utdanning som voksen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sykepleier, pedagogisk leder, barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, tolk, personlig trener, ernæringsfysiolog...

hvilke interesser har du da? kanskje litt letter å hjelpe da..

Ikke noe galt i å ta ny utdannelse om 30 åring.

Jeg prøvde meg på studie som 19 åring, og de fleste der var over 23.. en del i slutten av 20-årene

Skrevet

Takk for svar! :-)

Jeg har tenkt litt på barnevernspedagog, sosionom osv, er blitt så glad i barn etter jeg fikk selv, men har hørt at det er så vanskelig å få jobb. Er det det?

Skrevet

hm..med sosionom vet jeg ikke, som barnevernspedagog har jeg ikke intrykk at det er noe spesielt mer vanskelig en mange andre yrker. Kjenner en del som går/har gått det, og har ikke hørt noe om problemer med å få seg jobb... Noen jobber også i bhg med barn som har spesielle behov.

hva med sykepleier, for så å jobbe med barn på barneavd. ol?

Skrevet

Hvorfor er det rart å skulle velge en ny utdannelse? Det er vel bare positivt? Jeg er selv 33 år og forbedrer mine studikompetanse fag for evt å starte på en ny utdannelse om noen år (jeg er også høyskoleutdannet).

Skrevet

barnevernspedagog og vernepleier kan du vel i grunnen jobbe ganske mange plasser, og det er behov for kompetansen overalt, er veldig ofte mangel på terapauter, og stortsett forholdsvis enkelt å få seg jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...