Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Jeg er 30 år, lærer og orker ikke mer:-) Vil gjøre noe helt annet. Liker å jobbe med folk. Er det noen som har noen gode forslag? Jeg aner virkelig ikke, føles helt rart å skal velge en ny utdanning som voksen.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 sykepleier, pedagogisk leder, barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, tolk, personlig trener, ernæringsfysiolog... hvilke interesser har du da? kanskje litt letter å hjelpe da.. Ikke noe galt i å ta ny utdannelse om 30 åring. Jeg prøvde meg på studie som 19 åring, og de fleste der var over 23.. en del i slutten av 20-årene
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Takk for svar! :-) Jeg har tenkt litt på barnevernspedagog, sosionom osv, er blitt så glad i barn etter jeg fikk selv, men har hørt at det er så vanskelig å få jobb. Er det det?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 hm..med sosionom vet jeg ikke, som barnevernspedagog har jeg ikke intrykk at det er noe spesielt mer vanskelig en mange andre yrker. Kjenner en del som går/har gått det, og har ikke hørt noe om problemer med å få seg jobb... Noen jobber også i bhg med barn som har spesielle behov. hva med sykepleier, for så å jobbe med barn på barneavd. ol?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Hvorfor er det rart å skulle velge en ny utdannelse? Det er vel bare positivt? Jeg er selv 33 år og forbedrer mine studikompetanse fag for evt å starte på en ny utdannelse om noen år (jeg er også høyskoleutdannet).
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 barnevernspedagog og vernepleier kan du vel i grunnen jobbe ganske mange plasser, og det er behov for kompetansen overalt, er veldig ofte mangel på terapauter, og stortsett forholdsvis enkelt å få seg jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå