Gå til innhold

Bebisen i magen hetet....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia alle her inne på 3tri :D

Har dere bestemt dere for hva bebisen i magen skal hete?

Jeg er 35+0 i dag, men no navn til lillebror har vi ikke funne enda. Jeg liker det ene og pappan liker det andre. Blir liksom ikke enig! Storebror heter Sander!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sharazi
Skrevet

Her blir det Jonas. Det er seriøst det eneste navnet jeg og mannen min er enige om! :) Jeg hadde Johannes og Mathias høyt oppe på min liste. Han ville helst ha Håvard eller Håkon...

Skrevet

Vi blir aldri enige, men navnet kommer nok til slutt. Eskil og Aslak er mine favoritter.

Storesøster heter Hedda og storebror heter Sondre.

Skrevet

Vi har heller ikke besemt oss, dvs jeg har et klart favorittnavn, men han klarer ikke å bestemme seg for hva han liker best. Og så slenger vi stadig innom nye navn, hehe - det er ikke enkelt dette, de skal jo ha disse navnene resten av livet:)

Skrevet

gutten vår heter Mathias, oppkalt etter pappaen og farfaren sin :-)

Skrevet

Han heter Alexander!

Skrevet

Vi har blitt enige nå og kommet fram til navnet Teodor :) Storebror heter Kasper :)

Skrevet

Frøkna vår skal hete Astrid, etter min oldemor:o)

Det har vi vært enige om i flere år allerede:o)

Skrevet

Vår skal hete Theodor. Storebror heter Sebastian :-)

Skrevet

Vår lille prins skal hete Tobias:) Storbror heter Oliver.

Skrevet

Vi har noen alternativer, men klarer ikke bestemme navn før vi har sett den lille.. Må jo se hva hun passer til :)

Skrevet

Her kommer det en Brage :)

Skrevet

leon hvis det blir gutt, men har begynt å tvile litt-det ble plutselig veeeldig populært. Vil helst ha et som ikke er så vanlig, men finner ingen jeg liker. har en tord fra før..

Skrevet

Leon Mathias :)

Skrevet

gutten vår skal hete Sivert:)) Vi hadde egentlig ment å vente med å fastsette navnet til han ble født, men plutselig begynte alle rundt, inkludert vår datter på snart 4, å kalle han sivert.. Da synes jeg liksom det blir litt dumt å bytte. Får håpe vi føler at det passer når han kommer til da;))

Skrevet

inni magen ligger Victor si lillesøster og hun heter Luna :-)

Skrevet

Lara og Lily får en lillebror som skal hete Leon :)

Skrevet

Min lillegutt skal kanskje hete Jonathan :)

Skrevet

Her kommer det trolig en Liam Nikolai, om han passer til det navnet når vi endelig får møte han! :)

Skrevet

vist det blir en gutt skal han hete Odinn Bergeton, etter oldefaren sin.

blir det ei jente skal hu hete Mia Perline etter farmor

storebro heter Simon

Skrevet

Huff, vi blir heller aldri enige.. Blir litt stresset av det, men håper det kommer etterhvert..

Vi har fire alternativer

Elvira Lovise

Elida Lovise

Johanna Lovise

Julia Lovise

Kom gjerne med meninger!:)

Skrevet

Jeg synes absolutt Johanna Lovise var finest, Gajsa.. Men så skal vi kalle gutten vår for Johannes, så er kanskje ikke så rart :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...