frøken! Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Jeg skulle egentlig hatt el igår, men tror den kom litt tidligere denne gangen.. Idag har jeg hatt masse sånn lotion lignende utflod samtidig som det har blitt ganske vått i trusa.. Er det vanlig å ha dette litt etter el??? Er ganske ny på prøvingen så blir litt usikker Har oxo hatt mange rare "smerter" nederst i magen de to siste dagene.. Noen som vet??
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Dette opplevde jeg også rundt ELtider. Har du brukt ELtester for å finne ut når den er? Husk at det er lurt å ha sex før forventet EL også da Det er også vanlig å ha disse smertene rundt den tiden egget løsner. Hopp til køys sier jeg bare
frøken! Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2010 Oki:) Nei brukte ikke det nå nei. har hatt sex annenhver dag siste uka Men får vel ta ett par dager til oxo for å være sikker Hehe
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Hei frøken! Dette med syklus osv er jo en hel ren vitenskap, hehe :)Tommelfingerregelen sier at syklusen er sånn ca: Mensen > spotting > tørr > klebrig > lotion > melk > eggløsningsslim > lotion/klebrig > tørr > (lotion/melk >) mensen. F.eks: Dag 1 Mensen Dag 2 Mensen Dag 3 Mensen Dag 4 Mensen Dag 5 Spotting Dag 6 Tørr Dag 7 Tørr Dag 8 Tørr Dag 9 Klebrig (hvitaktig) Dag 10 Klebrig (hvitaktig) Dag 11 Lotion (tjukk hvitaktig nesen krem-konsistens) Dag 12 Lotion Dag 13 Lotion Dag 14 Melkeaktig (tynnere og melkeaktig) Dag 15 Melkeaktig Dag 16 Eggløsningsslim (blankt, minner om eggehvite, glatt/sleipt og kan strekkes igjen og igjen og igjen mellom tommel og pekefinger) Dag 17 Eggløsningsslim Dag 18 Eggløsningsslim Dag 19 Klebrig/Lotion Dag 20 Tørr Dag 21 Tørr Dag 22 Tørr Dag 23 Tørr Dag 24 Tørr Dag 25 Lotion/melk Dag 26 Tørr Dag 27 Tørr Dag 28 Tørr Dag 29 Tørr Dag 30 Tørr Dag 31 Tørr Dag 32 Lotion/spotting Dersom man er gravid - har man ofte gjerne mer lotion/melkeaktig utflod, rikeligere enn til vanlig - men man må ikke få det selv om man er gravid da Noen får smerter før EL, andre under EL og andre etter EL, noen har smerter på alle de tre stadiene, det varierer fra kvinne til kvinne - noen har ikke smerter i det hele tatt, variabelt og ganske normalt med andre ord, hehe Anbefaler å gå inn på pernille.info for mer info ang eggløsning/syklus osv.. Krysser fingrene for deg da Lykke til!!! Klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Hei igjen Glemte å si at jeg har mer lotionaktig utflod FØR EL jeg da, veldig lite etter EL
frøken! Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2010 Tusen takk for svar dere Nei er ikke lett å forstå seg på detta her altså. hehe. Men er ganske sikker på at jeg allerede har hatt el, fordi fikk litt sånn el slim i starten av uka Og nå har det kun vært sånn lotion liksom. Men vet jo aldri da Får vel bare vente å se hva som skjer Håper jo det har skjedd noe, men er jo bare 1 pp så er ikke noe stress sånn egentlig da.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå