Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Ja here we go again. Lar dere barn ( Ikke babyer), rundt 1,5-2 år smake godteri hvis dere spiser det mens de er våken? Eller er dere veldig streng på det mens de enda er små? Mini på 16 mnd har fått smake små biter fruxo nå i kveld..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Er de i stand til å spise det, så får de smake. Prøver og unngå å gi de store seige tingene, da disse kan komme ut igjen like hele:-O Men brus,is sjokolade osv får de smake ja. Skal ikke ungene ha sukker, så ser de heller ikke at jeg har det i hus,enda mindre at jeg spiser det.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Hvis jeg spiser det, så får ungene også! Hvis jeg synes det har blitt mye sukker til ungene i det siste, lar jeg også være å spise det selv
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Alt med måte sier jeg.. At de får smake bittelitt synes jeg er greit:) Men mini på snart 2 år får fortsatt ikke lørdagsgodteri, men blir gjerne en is i ny og ne nå når sommeren er like rundt hjørnet. I det lange løp taper en på å være hysterisk. Måtehold er en fin ting:) i tillegg finnes det masse "snop" som ikke er direkte usunt. Eks rosiner, tørket frukt, frukt o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå