Gå til innhold

Mannen min glemmer så utrolig mye....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt matt jeg!

Virker som om han har nok med å komme seg på jobb, være der og komme seg hjem igjen...

Om jeg ber han om å ringe den og den, kjøpe det og det etc, så kan jeg banne på at det ikke blir gjort!

Føler at jeg maser på han KONSTANT!!

Han glemmer at dattera har vært hos legen at jeg skal bort en kveld etc.

Ja, egentlig det meste!

Er det noe å gjøre?? Kan man lære seg til å huske bedre?

Jeg er dritt lei av å mase iallefall!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare ett ord å si: ALZHEIMER... Det kan man få helt ned i 30 års-alderen!

Skrevet

Min er og sånn dessverre.

Skrevet

Er vel litt flere symptomer enn glemskhet ved alzheimer?!

Skrevet

Jeg blir sjokkert over hvor mye han glemmer om sitt eget liv. Vi har kjent hverandre i 10 år, og jeg tror at jeg kunne skrevet en mer detaljert biograf om han enn han selv.

Skrevet

Hvis man er utbrent er det typisk å ha problemer med husken.

Skrevet

Men han har vært sånn veldig, veldig lenge da...

Kan han gå utbrent like lenge uten å havne langt nede i kjelleren??

Skrevet

Man kan gå i mange år og såvidt holde hodet over vannet. Det er ikke sikkert han forstår det selv engang.

Skrevet

Stress på jobb, lite engasjement i eget liv og sine nærmeste, depresjon, hjerneskade... lsten er lang over hva det kan være.

Men er han virkelig glad i dere, så vil han prøve å finne ut av hvorfor det er sånn, kanskje utforske hva det er som tar så mye av hjernekapasiteten hans, og lage et system for å huske ting bedre. Dere må ta en skikkelig prat om dette, fordi dette kommer til å slite deg ut på sikt.

Skrevet

Slik er det i perioder her også. Hos mannen min er dette faktisk et tegn på depresjon og/eller stress. Han spiste lite og huska ingenting. Det var de tegna jeg og andre rundt han merka. Vi kunne sitte og prate og han avbrøt meg og lurte på hva vi egentlig snakka om nå. Det var ekstremt. Han bytta jobb og tok litt tak i andre problemer som tynga han og ble mye bedre.

Det kommer og går litt i perioder med mye stress eller mas, uansett om det er hjemme eller på jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...