Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal gjøre det. Hvordan begynne på Cerazette? Stod i bruksanvisningen at en må høre med legen min, men jeg hentet bare resepten på legekontoret fordi de måtte avlyse timen min.

Jeg har fremdeles ikke fått mensen igjen etter fødsel. Kan jo ikke akkurat vente på den, for så å begynne.

Sorry, ble litt dårlig skrevet dette.Litt distrahert av ungene her:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at det er 6,5 mnd. siden fødselen.

Skrevet

Det er bare å begynne i dag om du vil. Med Cerazette kan det hende at du ikke får menstruasjonen tilbake, så etter en måned eller to (uten blødninger) ville jeg kanskje tatt en graviditetstest for å være på den helt sikre siden.

Jeg var forøvrig veldig fornøyd med Cerazette i den perioden jeg brukte det :)

Skrevet

Jeg har en baby i magen som er unnfanget PÅ Cerazette :P

Skrevet

Litt morsomt det der, for jeg husker legen min sa: "Se pakningsvedlegget", når jeg spurte når jeg skulle begynne. Og på pakninsvedlegget står det jo så vakkert: "hør med legen din".

Jeg begynte også bare når jeg følte for det.

I mitt tilfelle fikk jeg blødninger i hytt og pine, til alle tider, utrolig frustrerende. Vil nok vurdere noe annet om det skulle bli en 3. gang. Hm..., ikke at det er så veldig mange alternativ..

Skrevet

Du kan starte når som helst etter fødsel, men bruk annen prevensjon i tillegg den første uken etter oppstart (eks kondom). Etter første uken har du full bekyttelse, med mindre du glemmer tabletter eller har diare/oppkast....

Skrevet

Jeg brukte jasmin når jeg ammet sist...... så det kommer ann på legen. Er veldig lite hormoner i dem også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...