Gå til innhold

+2 protein, bt 140/85 - redd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært både hos jm og på sykehus i dag. Normaltrykket mitt er 90/50... Legen på sykehuset var usikker ift innleggelse, og det eneste hun var opptatt av er at "grensen" for svangerskapsforgiftning går på bt 140/90. Men har blit fortalt at man skal se på utgangspunktsblodtrykk, og jeg har alltid hatt lavt bt... Sjeldent over 90/50. Ergo har jeg økt 50/35 - hvilket jeg synes er temmelig mye. Sammen med 2+ med proteiner i urinen og 171 i blodverdier (trombiose eller hva det nå heter), synes jeg at det er skummelt. Er dessuten 40+1 i dag.

Noen tanker om dette? Bør jeg forlange å komme inn til innleggelse og observasjon, eventuelt igangsettelse? Føler meg ikke helt trygg her hjemme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter - vil gjerne ha noen råd...

Skrevet

Det stemmer forsåvidt at man har gått helt bort fra å se på utgangsverdier, men jeg synes det er spesielt at du ikke er innlagt for observasjon. Ikke en sjanse jeg hadde ønsket å ta uten minst én second opinion, særlig ikke når du er på termin. Jeg heller mot å synes du skal kontakte føden igjen.

Lykke til.

Skrevet

Helt enig! Si at du er redd og utrygg. Lykke til :)

Skrevet

fy fader altså, sånne mennesker som deg nn 21.05 er det som gjør at dib til tider en et uhyggelig debattforum.

At det går ann å være så usympatisk! blir helt paff over at det finnes sånne mennesker.. Greit å mene at det ikke er nødvendig med lege, men det der var bare råttent og usakelig..

jeg mener forøvrig at du burde ringe jm og ta en prat siden du føler deg utrygg!

Skrevet

Takk for råd :)

Reiser inn en tur etter å ha snakket med føden. Og ja, jeg er kanskje litt pingle - men velger å ta hensyn til kroppen min og den lille i magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...