Gå til innhold

Forovervendt barnevogn :o((


rima

Anbefalte innlegg

Æsj! Vogna vi har kjøpt som er "en størrelse mindre" enn den første vogna er kun forovervendt. Er ei Carena et-eller-annet. Dette er jo pyton! Lillebror syntes jo det var stor stas å sitte å titte på alt mulig. Men sove hadde han slett ikke tid til! Huff, han er deilig nå i ettermiddag, trøtt og god...

Nei, gleder meg til jeg får ordna "storvogna" igjen. Klarte å punktere et av hjulene i går, så vi må få tak i nytt. Får det antakelig i morra.

 

Noen som har forovervendt vogn og som er fornøyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Var skikkelig misfornøyd i begynnelsen. Men nå er alt så bra det kan bli... Snuppa storkoser seg og sover når hun skal det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mountain buggy vogn, forovervendt helt siden han startet med sportsvogn. det var veeeeeldig rart i begynnelsen. men han er jo storfornøyd, hvertfall nå når han er så stor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tassen elsker det, jeg hater det. hehe. Vi fikk en slik troller vogn/trille. Han elsker å titte, og sovner når han er trøtt(i emmeljunga titter han over kanten,) Men jeg syntes jeg mistet litt kontroll på han, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrrr! Så interessant alt er å se på da? I all verden! Men det må vel gå seg til? Må bare bruke den til storvogna får ny slange i hjulet...

 

Men til ren sovevogn på verandaen er den super! Da er det ikke noe fart og ikke noe nytt å se på rundt hver sving, så da funker det fint. Blir vel sovevogna i barnehagen dette...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...