Venter nr tre <3 Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Ringte føden etter 3 dager med hodepine og masse vann i kroppen. Pluss at lillemor har beveget seg mindre og mindre...jeg er 38+1 i dag, og kjenner kroppen sliter. Jeg snakket så rolig jeg kunne, og sa at jeg kjenner liv osv, men om de kanskje hadde noen tips til meg. JM har ikke vært på jobb de siste dagene, og dette har IKKE vært et lett svangerskap. Ble litt overaska, men de ba meg komme inn. Trodde ikke de ville be meg komme inn. Jeg må vente i to timer før vi kjører da (pga stor pågang). Noen som kanskje har en mening om hva jeg kanskje kommer til å oppleve i kveld?? Tror dere jeg kan spørre om en sjekk nedentil også for å se ev modning? Eller er ikke det noe lurt? Det viktigste er at bebin har det bra!! Klem sliten mamma.
tilletull Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Tipper de skal sjekke om du har svangerskapsforgiftning, om morkaken fungerer og om lillemor har det bra
Venter nr tre <3 Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2010 Takk for svar Åssen sjekker de morkaka?? Med UL? (flau) Jeg burde vel visst disse tingene :/.
Gjest Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Neida, det er ikke sånt man vanligvis trenger å vite:) Man sjekker blodtrykket ditt, tar en urinprøve for å se etter protein også sjekker man morkaka og om barnet har det bra på ultralyd. Lykke til:) Håper det ikke er forgiftning da.
Venter nr tre <3 Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2010 Takk for svar Det var en spennende kveld i går (med myyye venting da). Det viste seg at jeg har rier og 2 cm åpning, så jeg ble strippet. De sa at bebi er ute innen 10 dager ellers så får jeg litt hjelp, men de trodde ikke jeg kom til og gå så lenge. Jordmor sa at jeg bare skal vente på de vonde riene, og så komme inn igjen da Spennende, for sist tok de vannet. Nå må jeg vente på at det starter av seg selv . Bebin har det helt fint Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå