BeritogMausi Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Eg er nå i uke 31 og har begynnt å svette noe voldsom. Men ikke i armhulen :-) Svetter egentlig mest under magen og i skrittet. Svetter liksom gjennom buksen. Helt forferdelig. Når eg sitter på en skinnsofa er det av og til svettemerker igjen når eg står opp. Vet ikke helt hva eg skal gjøre. Synes at dette er ganske pinlig. Noen som har samme problemet?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Hoff, d høres ikke nåt særlig ut Ikke bare e d sikkert ubehagelig, men øke i tillegg sjansen for å få sopp. Regne med du allerede bruke bomullstruser og gjerne klær dæ i løssittende bukser, skjørt osv? Ellers får du prøve tørke dæ ofte, uten å gjøre huden sår - kanskje med hårfønern på laveste varme? Trur ikke d e så mye man gjøre med det, svettekjertlan e vell mer aktiv som gravid, så mest sannsynlig vil du få d bedre etter barselstida:) God bedring så mye!!
Gjest Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Uff ja. Ingenting å gjøre noe med. Altså du kan jo forsøke å kjøpe "stop24" som er en krem som skal stoppe svette, eller ha på litt potetmel men jeg synes ikke det blir noe bedre uansett. Det beste er egentlig å bruke mye skjørt og kjoler for da synes det hvertfall ikke gjennom. Plagdes fælt med det forrige svangerskap, men denne gangen var jeg hvertfall forberedt på at magen skaper mye rare problemer og har sørget for å ha mye vide kjoler å gå i...
BeritogMausi Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2010 Takk for svar! Går egentlig alltid med litt vide klær men det blir ikke noe bedre uansett. Men eg tror eg skal la være å bruke potetmel ;-)
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Må ikke bruke Stop24 på gravide:)
petite fleur Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Jeg svetter også som en gal, på det verste må jeg skifte alle klærne fra innerst til ytterst opptil 3 ganger daglig. Jeg henger i vinduet og i verandadøra så ofte jeg gidder for å kjøle meg ned. Det er rett og slett fælt til tider :-S
FruBoger fødeklar Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Skinnsofa er jo ikke akkurat det beste å sitte på for å "holde seg tørr":P Jeg svetter gjennom bomullstrusene som bare det, det har resultert i urinveisinfeksjon OG sopp.. og har en absess (åpent sår etter operasjonen) ved rompa som gjør at jeg må vaske ofte, herlig situasjon:P Jeg har aldri luktet svette,og nå føler jeg at jeg stinker til tider... går hjemme i store trøyer uten bh og bukser... Masse vann i kroppen også,som siler ut gjennom bena.. skikkelig SEXY. De sier jo det beste er å drikke vann, masse vann... for å avkjøle kroppen. Lag smooties, isbiter med frukt, hjemmelaget saftis, iskald vannmelon... og ta en dusj når det blir for ille, gå en tur ut.. Snart er bebisene ute og da blir det LITT lettere...
BeritogMausi Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2010 Huffda, høres ikke bra ut dette heller. Men eg har aldri hatt noe problemer med sopp eller noe lignende. Heller lukter eg ikke svette. Det bare renner hele tiden. Under brystet er det også ille. Huff huff. Alt vi gravide skal slite med :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå