Ikkelektuell Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 biter ikke på meg, og det irriterer dem. Nå har jeg egla på meg en til. Jeg synes det er morsomt å se reaksjonen som oppstår hver gang de møter seg selv i døra, men uansett så er de en sabla irriterende sort mennesker som godt kunne gravd seg ned under en stor stein og blitt der.
Gjest sug lut Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Fram med link eller forever hold your peace.
Patetica fåkksi Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Jøss, alle tre meg samlet på en gang. Anonym kan reise til helvete. Jeg nyter 25 varmegrader og langhelg og er gladere enn på lenge, flere år faktisk. Livet er herlig!
Gjest sug lut Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Å snakke med seg selv får en helt annen dimensjon.
Ikkelektuell Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2010 "Bærkorg dvs. Patetica liker dette"
Ikkelektuell Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2010 Byr på problemer siden innlegget er IRL-inspirert, men stikkord er: voksne damer som liker å peke på andres feil men som ikke takler det samme i retur, spesielt ikke hvis det kommer fra en ung leder som de i utgangspunktet trodde de kunne herse med som de ville.
Patetica fåkksi Skrevet 21. mai 2010 #8 Skrevet 21. mai 2010 Jeg tror det er derfor jeg hater så mange menn, for mange av dem er akkurat sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå