Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Hadde eggløsning for noen dager siden, og fikk ømme pupper rett etterpå, sammen med menssmerter. Jeg vet jo at graviditetstegn sjelden kommer så tidlig, så har tenkt dette kommer av eggløsningen. I dag er heller ikke puppene så ømme lenger, men menssmertene kjenner jeg godt. Skal ikke ha mens før om 1 1/2 uke. Er dette bare typiske forandringer ved eggløsning, eller går det ann å ha et ørlite håp?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Det går an å ha et ørlite håp her! Jeg følte det sånn da jeg ble gravid med nr. 2. Trodde at jeg skulle få mensen som vanlig, for hadde mens-smerter. Men de begynte tidligere enn normalt, og var egentlig litt vondere. Dessuten hadde jeg av-og-på med ømme bryster og hodevondt (faktisk). Var litt uggen til tider. Så kom fredagen jeg skulle hatt mensen, men den uteble. Ingenting da jeg våknet lørdag-morgen heller, så jeg tusla ned på apoteket og kjøpte en test. Tok den da jeg kom hjem, og der stod det klart & tydelig "GRAVID". Så dett var dett - jeg trodde jeg hadde PMS-plager, men jaggu var jeg ikke gravid da gitt.....! :-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Takk:) Nå ble jeg litt positiv igjen, selv om jeg vet det er tidlig. Håper det er sånne av-og-på pupper jeg har fått også ;-) Har ikke hatt ømme pupper ved eggløsning før, så derfor blir jeg litt i tvil her. Menssmerter har jeg heller ikke hatt rett etter eggløsning. Da får jeg vel bare håpe en stund til da:) Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå