Gå til innhold

hater svigerbestemor , vil sette ho på plass

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jeg kan ikke fordra min svigerbestemor. hun er så frekk.

kommer inn i vårt hjem og forandrer på ting.

endrer på ting i selskap.

jeg vil endre på dette. men vet ikke ossen.

trenger råd. dama skal settes på plass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjerp deg, din lille drittunge. Ha litt respekt for eldre mennesker. Her har du noen råd: Lær deg å skrive korrekt norsk, forklar hva du mener med setninger som kan forstås, ikke bruk ordet "hate" om bagateller.

Skrevet

Om du absolut skal bruke ordet ÅSSEN så skriv ÅSSEN da for faen!

Skrevet

Din svigerbestemor kan umulig være fornøyd med deg heller. Sikkert ikke et lettere hjerneskadet nek hun hadde håpet på til barnebarnet sitt.

Skrevet

Hvordan er et fint ord...

Skrevet

Mon tro om det ikke er du, HI som bør settes på plass!

Skrevet

Nei, sikkert det hun tenker. Du bør vel ikke kaste stein i glasshus heller?

Du tørr ikke skrive nick engang, hahahahaha!

Din svigerfamilie er sikkert råfornøyd med deg.

Nei din svigerbestemor er nok av den overstyrende sorten. Få din mann på lag og avtal med han på forhand det du ikke ønsker hun skal gjøre osv. Når den dagen kommer og hun gjør det du ikke vil, få han til å ta affere. Det skåner deg og ditt forhold til svigerfamilien. Så dette må du bare få din mann til å forstå. Nå har han fått kone/samboer og barn så nå er det dere som skal komme først. Han skal støtte deg og det gjør han nok bare du tar det opp med han på en ordentlig måte.

Skulle han nekte, så får du bare nekte å besøke eller ha besøk av denne bestemoren. Støtte deg er det minste du kan forvente!

Skrevet

Er dette et narreinnlegg av hun andre som skrev om sin svigerbestemor?

Skrevet

Hvorfor skrive nick på anonymforum? Er du dum? Du skriver ikke med nick du heller. Er du tørr? Eller var det tør du mente?

Skrevet

Nei, mente tørr......men du skjønte vel ikke den! Tenk litt så fatter du den kanskje!

Det var du som slengte dritt til HI, så det er din jobb å skrive nick. Du skjeller ikke bare folk ut selv om du er inne på et anonymforum. Håper ikke du har barn iallefall! De hadde nok ikke fått serlig oppdragelse fra en som deg. Men du bryr deg vel ikke om dem oppfører seg eller ei, så lenge de kan STAVE?

Skrevet

Ja, skjønte den:-) Det ser bare så rart ut å skrive så feil... Du forstår vel at HI skriver et tulleinnlegg? Hun går jo inn for å skrive dårligst mulig, både gramatisk og med formulering. Minner sterkt om tidligere tulleinnlegg som bare går i sirkel.

Skrevet

Jepp, hun er tydelig et troll for hun har ikke svart på noen av svarene.

Teit at folk gidder å skrive innlegg bare for kødd. Men men dem om det:)

Skrevet

Dette er 3. innlegget med ossen i dag, det er ganske tydelig at det er for å provosere.

Likevel biter dib på hver eneste gang.

• 3 år senere...
Skrevet

Vet jeg er et par år for sent til å svare egentlig, men søkte på svigerbestemor i dag for min er en gammel ku!

Fryktelig mange her som legger seg opp i bagateller her altså!! So what om noen skriver "ossen".

Vil bare legge til at det handler ikke bare om at vi unge skal ha respekt for de eldre, de eldre må også ha respekt for oss! Jeg er selv i et forhold der svigerbestemora mi er helt forferdelig og hele familien(altså min kjæres) skjuler ting fra henne fordi ho blir sur og gretten hvis ting ikke går slik hun vil. Svigerbestemor klager hele tiden på svigermor sin frisyre, hva min kjære kler seg med og at hele familien er flau for henne å ha. Her en dag sa min svigersøster til sin mor at hun liker sin mors mat bedre enn bestemors og det klarte selvfølgelig svigermor å fortelle svigerbestemor og siden den gang får ikke svigersøster på 9 år lov til å spise hos sin egen bestemor! Hun klager på alt og alle i sin familie, jeg er helt fritatt fra alt av klaging, men blir gal allikevel!

ALTSÅ SVIGERBESTEMØDRE KAN VÆRE EN PAIN IN THE ASS! Ikke bare skyld på oss unge!

Anonymous poster hash: b66a2...138

Anonymous poster hash: b66a2...138

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...