Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Han har ikke et femint kroppsspråk. Er kraftig bygget. Men er veldig opptatt av vekt og strever siden han er en livsnyter med lav selvdisiplin. Han har tatt to fettsuginger og hadde nok tatt enda flere hadde det ikke vært for at jeg sa nei. For mannen gidder ikke å trimme. Han er opptatt av hår. Og bruker mye penger på klær. Skal vi på en fest så kommer han alltid hjem med masse poser. Da er det nytt fra topp til tå. Han er litt over gjennomsnittet opptatt av interiør. Men ikke ekstremt. Men fiksert på at vi skal ha et vakkert og feilfritt hjem. Når det kommer til sex så er han veldig opptatt av rompe. Ikke helt uvanlig har jeg skjønt. Prøvde litt analsex i starten av forholdet men har droppet det pga flere grunner. Men hver gang han er litt påseilet er det rompe, rompe, rompe. Liker å massere meg der enda jeg har sagt nei og har lyst jeg skal gjøre det samme på ham. Elsker en finger opp der og det virker som han har en fetisj der. Har i grunn ikke noe problemer med det. Nå har han blitt kjent med en fyr jeg tror er bifil. Og de har fått veldig god kjemi. Noe jeg også synes er greit. Mannen min skryter veldig av denne manne og liker han veldig godt. I går når vi la oss fikk han melding av fyren. Det var visst et svar på et komplimmang min mann hadde gitt han. Som sagt, helt ubproblematisk. Men av og til kommer tanken, at summen av mange småting så lurer jeg av og til på om han av og til er litt bifil. Hva tror du? Han er 34 år og litt overmatcho, antihomo.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Jeg aner ikke.. det er umulig å si! Men, veldig homofob, men med bifil kompis, komplimenter osv.. høres ut som det skurrer litt for min del.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Kameraten er ikke offentlig bifil. Han er nytilflyttet og singel. Men jeg og et par andre han gjort oss noen tanker for å si det sånn. Hi
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Jeg tenker homo, utifra det du skriver om han. Har ei venninne som hadde en mann som din, han har akkurat flyttet fra henne og barna til fordel for en mann.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Er det noe problem hvis han ikke er 100 % hetero, da? Jeg har vært med mange menn som har hatt et avslappet forhold til sin egen seksualitet og som også har hatt eventyr med andre menn og det er de opplevelsene jeg har fått mest ut av (trygghet på egen seksualitet = god sex . Jeg synes også det er mange utrolig vakre og sexy kvinner som jeg godt kunne vært med, selv om jeg nå er gift og etterhvert har funnet ut at jeg bare forelsker meg i menn, selv om jeg har hatt fine opplevelser med kvinner. Jeg vil tro at problemet her ikke er at mannen din har en mer spennende seksualitet enn det han selv gir uttrykk for, men kanskje at han ikke selv har innsett eller tør å være åpen om hvordan det ligger an? Ut fra innlegget ditt er det forøvrig enn masse varselbjeller som ringer. Kanskje det kunne være en idé å gå til familieterapeut? Eller i det minste at du forsøker å snakke åpent med mannen din om dette.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #8 Skrevet 21. mai 2010 Jeg tenker homo... Ser du ikke det selv HI? Alt som skurrer i det du skriver? Sjønner at du helst vil fortrenge det, men nå tror jeg det kanskje er på tide å åpne øynene:/
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #9 Skrevet 21. mai 2010 Livsnyter med lav selvdisiplin! Ja! DET er min diagnose, endelig.. Likte den beskrivelsen der veldig godt, hihi Ellers så synes jeg ikke akkurat at det lyser homo av hva du skriver, men jeg forstår godt at du lurer. Du kunne jo prøvd å veldig forsiktig fortelle om en mann som kom ut som homo/bifil etter mange år som gift med en kvinne, og se hva han sier om det? Få ham til å prate hvertfall, svaret ligger nok der
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #10 Skrevet 22. mai 2010 Hå hå hå, det er vel ikke vanskelig å skjønne hva som er på gang her? En normal mann sender IKKE flørte-SMS med andre menn!!!!!
Gjest Sauen og ungene Skrevet 22. mai 2010 #11 Skrevet 22. mai 2010 Godt mulig han er bifil eller biseksuell, veldig mange som ihvertfall seksuelt kan tiltrekkes av samme kjønn, men det betyr jo forsåvidt ikke noe så lenge han ikke er utro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå