Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Har en bok å pløye igjennom+ noen kompendiumer. Jeg klarer ikke å konsentrere meg det dugg. Har noen et tips om en god lesetekknikk eller en god måte å studere på, slik at jeg ihvertfall kommer meg igjennom pensum? Har skummet over mesteparten før, men ingenting sitter, og jeg begynner å få lett panikk. Tror det er gravidhormonene som gjør meg totalt utenfor;( Alle tips mottas med takknemlighet!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Sitter med samme problem som deg akkurat nå... problemet mitt er kalt exfac. Nå har vi brukt 150 sider på å definere og forklare ordet norm og jeg fikk dilla etter 5 minutter. Så hvis noen har et super tips hadde jeg vært glad.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Haha exfac ja, husker den eksamen, fikk hjernteppe;/ Er 10 år siden nå, og misunner deg ikke. Skal ha en lignende eksamen nå, men muntlig isteden for skriftlig. HuHu. Dytter denne opp igjen. Hilsen HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå