Gå til innhold

pupp med forandret fasong! bestille legetime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe som kan skje pga melk eller burde jeg ringe å få en sjekk? Er 33 uker på vei og ene brystet har fått rar fasong attmed brystvorta. Og brystvorta blir ikke like lett hard som den andre lengre.

Da jeg var med legen til første kontroll sa hun at jeg skulle sjekke bryster hjemme, hvis ikke så gjorde de det på kontroll. Er det normal praksis å være så obs under graviditet?

Er 21 år, men har hatt personer i nær familie som har hatt kreft, men senere i livet da.

Hvis noen har noen gode råd til meg så tar jeg de imot med stor takk!! Gått å tenkt litt på dette de siste dagene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du går og tenker på det og har familiehistorie som skremmer bør du be om en sjekk. Ofte forandrer kroppen seg mye under svangerskap, enten pga melk som du sier eller så kan det være en cyste eller lignende som bare blir større nå. Immunforsvar og bindevev er jo av det som påvirkes mest av graviditetshormonene, så antakelig er det ikke noe farlig eller skummelt i det hele tatt - men hvis du lurer og er redd er det like greit å få en vurdering!

Skrevet

Tusen takk spongebob! :-) Kan hende jeg er litt overhysterisk også pga at jeg vet om så mange som har hatt kreft også.... Grusom sykdom! Men tusen takk for svar, kommer nok til å nevne det når jeg er med legen, men så godt å bli litt beroliga.

Lurer på hva du er utdanna til, du har så mange gode svar! Fantastisk at du svarer på så mange innlegg, veldig til hjelp! :-)

Skrevet

Blander meg i alt, mener du vel;-)

Skrevet

Hehe, så du mener det er av ren nysgjerrighet da? :-) Jaja, uansett, veldig bra av deg! :-) godt å få gode svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...