Ooni Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Trenger litt trøst her...er syk på tredje dagen med oppkast og diaré. Blir bekymret for den lille i magen, selv om alle sier at den klarer seg fint likevel.
bringebærsnipp Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 huff, føler med deg. Har slitt med diare i en mnd jeg nå, men så lenge allenn tilstanden er grei så blir det ikke gjort noe med det, oppkast i perioder, fordøyelsen er helt fucka etter en antibiotikakur..:S Hvis du er i veldig dårlig form og blir dehydrert så ring legevakta. er ikke mye de gjør, men legger deg evt inn og overvåker deg og gir deg intravenøst. Selv med en mnd med denne driten så har lille gullet det bra, så prøv å ikke beskymre deg. Jeg tenker jo på det alikevel, vi er jo mødre, og mødre slutter vel aldri å beskymre seg for barna sine. Det som irriterer meg er at velmennende folk skal si hele tiden at babyen får det den trenger uansett, den tar av deg den vet du. Ja, fint det, men hvis jeg begynner å mangle noe pga det sterkt begrensede kostholdet, hva da? Den kan jo ikke stjele fra meg noe jeg ikke har... men du trenger ikke tenke på det etter bare 3 dager. Håper det går fort over! God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå