Gå til innhold

Gosj så rart..


Hurrameirundt

Anbefalte innlegg

egentlig.. min første graviditet, jeg er 31 år og det var veldig planlagt- men likevel er det mange tanker som raser rundt i hodet ja! har termin 27. januar og har kjent mensliknende smerter men ikkeno anna. Er det liksom obligatorisk å få ømme bryster med en gang? kjenner ikkeno jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også igang med første graviditet, 32 år og har termin 3-7 januar (?)

Jeg har hatt bittelitt ømme bryster men ikke på langt nær som forventet etter å ha lest på symptomer her inne.

Eller så er jeg superheldig og er frisk som en fisk. Akutt sulten og akutt trøtt i perioder, det er alt. For all del, det er tidlig enda, uke 8 så ting kan skje, men jeg har ikke noe voldsomme symptomer.

 

hadde en blødning i uke 7, og måtte til lege og ta blodprøver for å se at blodverdiene går riktig vei. Hadde liksom ikke andre symptomer å "støtte meg på"

 

Masse lykke til (til oss alle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg går no gravid for andre gang. Eg hugser ikkje noe til ømme bryster i starten av første svamgerskap og har heller ikkje merket no til det enda. Eg har trolig termin 12 januar men denne ganger er vi litt uskire så det kan også være mye tidligere. Eg tru man enkelt å greit kan si at ingen ting er obligatorisk når man er gravid. Alle kan reagere forskjellig, når eg gjekk med min datter så gleda eg meg til å skulle få mage så alle kunne sjå at eg var gravid. For å si det mildt det var få som såg at eg var gravid, og min søster som hadde termin 4 mnd seinere enn meg var større enn meg når vi møttes rett før min datter vart født. Det eg meiner er det er stor forskjell mellom alle ikkje ein gang søsken reagerer likt. Å det er forkjell fra gang til gang.

 

Lykke til og gled deg over at du ikkje er plaget med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...