Gå til innhold

ossen klippe håret på en på 2 år??

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarer ikke klippe håret på sønnen min. han sitter å rister på hode og skriker, gråter.. ossen løse det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gi ham en is eller en bolle, sett ham i tripp trapp stol e.l foran et TV program han liker, og klipp fort :P

Skrevet

Jeg fyller vann i vasken og lar ham leke og plaske så mye han vil mens jeg klipper. Funker her hvertfall!

Skrevet

godis, boller, mat, drikke ingen ting fungerer.

tv hjelper ikke. ikke å ha han i bade karet.

ingen ting hjelper.

Skrevet

bind han fast i en stolpe,teip rundt panna osv.. siden ingenting av det over funker!

jeg tuller såklart! hehe! dra til frisøren og hør der.. de har sikkert noen tips :)

Skrevet

Har samme problemet her, og gutten min er 3,5 år. Han hyler og skriker så snørr og tårer spruter. Mat/drikke/film/badekar fungerer ikke. Det mest pussige er at han ønsker selv å klippe håret, men sier at han ikke klarer å la være å skrike. Med en gang han er ferdig, stopper gråten momentant og han sier "tusen takk mamma, du er så flink å ordne håret mitt fint". Forstå det den som kan. Han har i mange måneder ønsket seg en spesiell leke, og nå nærmer det seg hårklipp igjen. Så nå har jeg brukt noen dager på å bearbeide ham, og sier at dersom han klarer å la være å skrike mens jeg klipper, skal vi dra rett til butikken og kjøper den leken. Han har også fått være tilskuer mens jeg klipper håret til søsteren, og er ganske forundret over at hun bare smiler og ler under prosessen. Så nå krysser jeg fingrene for at han klarer å slappe av under neste hårklipp, slik at jeg slipper å varsle naboene hver gang han skal klippes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...