2010 Mammaen Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Hvor lenge skal man ha rier hver 5 min for at det betegnes som regelmessig? Har tak hvert 5 min, men de varer bare ca 45 sek og det er vondt, men ikke ekstremt vondt.
gravid_m_lille_noah<3 Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Høres ut som de er det ja.... blir sikkert vondere snart... ring sykehuset og hør når du skal komme inn du:) lykke til
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Oj oj oj .. masse lykke til ;o) Kjenner jeg får sommerfugler i magen av å lese innlegget ditt! Klem fra DollyD
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Har du ikke lang vei til føden, kan du jo bare høre om de kan måle riene, siden de ikke er så kjempevonde kan det være maserier også... lykke til
2010 Mammaen Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2010 Takk jenter :-) Har ikke så lang vei til føden (10-15 min), men har sendt mannen på jobb. Synes det er så vanskelig. Litt kortere mellom nå, men varer også kortere og synes det gjør mindre vondt. Får opp og gå litt og se hva som skjer. En dusj, er det det de sier? Vil ikke ringe mannen hjem uten grunn.. Håper dette tar seg opp! Venter litt med å ringe både føden og mannen.
JuniAnkerHansen Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Så spennende!! Du får prøve deg på en dusj og se om det forandrer noe. Håper det er skikkelig rier! Lykke til ))
2010 Mammaen Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2010 Dabbet av her :-( Er fremdeles vondt innmellom, men definitivt ikke noe ordentlige rier på gang. Skal gå en tur og se om det kan ha effekt. VIL ha det i gang i dag. Fikk sååå forhåpninger med denne tegningsblødningen i morges (i tillegg til maseriene), men har skjønt at jeg kan gå sånn lenge :-( SKUFFET!
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 21. mai 2010 #9 Skrevet 21. mai 2010 Jeg synes det høres ut som noe er på gang! Var sånn hos meg, med tegningsblødning. Absolut IKKE regelmessige, opp til 1 time imellom! De jeg hadde var visst bare veldig effektive.... 7 cm åpning når vi kom på sykehuset Samme med min første, da gikk jeg en hel dag sånn som du gjør nå, denne gangen bare 5 timer... Det er lov å reise inn for en sjekk!! Det gjorde jo vi uten at noe var regelmessig eller VELDIG vondt.... Lykke til!! Er fortsatt litt på BIM fordi jeg følger på med deg LYKKE TIL!!!! Sender MASSSE fødestøv
2010 Mammaen Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 21. mai 2010 Hei! Så hyggelig :-) Da har det tatt seg opp igjen her! Kommer hvert 5 min ca og er vondere igjen. Har vært ute og gått tur i det fine været. Ringte mannen nettopp, for jeg vil ikke være alene mer nå. Tror jeg skal bare måle litt før jeg ringer føden og ber om en sjekk. Har gått sånn i ca 12 timer nå, så en liten sjekk hadde vært fint - om ikke annet for å se om det har blitt noe åpning. Jeg tror ikke riene er så effektive enda, så det er nok lenge igjen, men vil i alle fall høre med dem... Håper at det ikke gir seg igjen nå! Tusen takk for lykkønskningene og fødestøv! Tar i mot det jeg kan få :-)
2010 Mammaen Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 21. mai 2010 Takk takk :-) Riene er for korte til at føden vil ta meg inn, men nå er det ikke mer enn i overkant av to minutter mellom. Det kan ikke gi seg nå!
2010 Mammaen Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 23. mai 2010 Dette ble det fødsel av gitt :-) Kom inn med 5 cm åpning kl 18 og 6 timer senere var vår fantastiske gutt ute! Helt uten smertelindring! Fødselshistorie kommer når vi er hjemme. Nyter noen dager på barsel for å få all den hjelp jeg kan få. Amming er jo helt nytt for oss begge.
utflyttet stavanger dame Skrevet 23. mai 2010 #14 Skrevet 23. mai 2010 masse gratulasjoner til deg og gutten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå