Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Jeg har truffet en herlig fantastisk mann, som jeg er forelsket i.. Saken er at jeg har jobbet lenge for å åpne en nettbutikk i Norge, der jeg selger produkter for en grei pris (billigere enn ellers), og skjønnhetsprodukter osv. Nå har han kommet med foslag at han kan hjelpe meg med å jobbe med siden, han har 15 års erfaring fra markedsføring og har drevet sin eget firma som da gikk konkurs, jeg har gjort en liten research og fant en artikkel om han og der stod det bla at han ikke hadde betalt opp gjelden sin, solgt bilen til sin søster før staten fikk tatt bilen og huset.. Synes det var litt skremmende.. Han forklarte at hans firma gikk inn i stort partnerskap med et annet firma og de trakk seg i siste øyeblikket og de tapte alle pengene.. Nå skal jeg starte opp et enkelt foretag, og han vil gjerne legge ut for det og jobbe med meg 50% om det.. Jeg vet ikke helt om han enten er bare fantastisk og vil hjelpe meg, han har gjort MYE for meg .. Feks skal jeg ta et kurs nå i England or å bli konsulent for et merke i Norge.. Han vil ha barn med meg og gife seg med meg... Men... Kan jeg stole på å starte firma med ham?? Bør vi lage kontrakt? Jeg elsker ham, men vil ikke være naiv heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå