Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Forholdet her går rett vest for tiden, jeg vil helst bare rømme vekk herfra Har egentlig mulighet å reise hjem til mine foreldre for noen uker, min kontrakt går ut om 3 uker. Hadde egentlig takket ja til sommerjobb, men nå angrer jeg. Vil ikke.. Sjefen er i syden og er ikke tilbake før om 2 uker. Sommerjobben er fra den siste uka i Juni. Tror dere han blir forbanna om jeg trekker meg og forklarer at ting er vanskelig hjemme? Har ikke skrevet kontrakt, men sommervaktlistene er jo egentlig satt opp nå.. Evt kan jeg jobbe, men da må jeg være her helt til AUGUST sammen med en jeg egentlig ikke vil bo med..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Hva jeg hadde gjort? Ordnet opp i forholdet. Å rømme hjem til mor og far er i mine øyne rett og slett "fjortissoppførsel".
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Jamen, kjære deg. Det har vi prøvd Ganske lenge faktisk..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Du må forresten gjerne kalle meg fjortis som vil rømme vekk til hjemstedet mitt, men min nåværende samboer er; - Sjalu og kontrollerende. Han ringer og sender mld omtrent hele tiden hvis jeg er ute en tur uten han. - For 4 mnd siden slo han til meg i ansiktet. Han var beruset, men dog.. - Han tar ingen ansvar for barnet og det er jeg som gjør alt husarbeid, matlaging og tar meg av barnet på ettermiddag og kveld. Han står forresten aldri opp med henne.. Han er en umoden guttevalp, ja. Er vel ikke spesielt stolt over at jeg valgte å få barn med han. Så go ahead, døm meg å go ahead, døm meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå