Gå til innhold

utfordringer i svangerkapet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En møter mange utfordringer i svangerskapet som iallefall ikke jeg hadde tenkt var problematiske før jeg ble gravid. F eks:

-Hvordan får en på seg sokker når magen er på str med en medisinball?

-Hvordan skal en klare å se frisert og fin ut nedentil når en ikke har sett underlivet sitt de siste 3 mnd?

-Hvordan skal en klare å klippe tåneglene når en ikke ser tærne sine?

-Og hvordan i huleste skal en klare å treffe oppi urinprøveglasset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten har man en snill mann som er tilstede hver gang du skal kle på deg, ellers så bruker man ikke sokker, eller knytesko de siste par måneder av svangerskapet:) flipflops er fine ting...

Du ser ikke selv hvordan det ser ut. Gjør som jeg; forestill deg at du er pen og frisert...Holder det;P

Ved hjelp av en avansert sitte-på-gulvet, brette foten bak motsatt kne og lene seg så det gjør skikkligvond-teknikk går det med negleklippinga så lenge det ikke blir for ofte:)

Tiss i en dyp papptallerken (en viiid en) som er plassert i dusjen/bedegulvet, hell fra papptallerkenen over i urinprøveglasset. Voila; urinprøve uten å få det på hendene dine:D

Slik løser jeg hverdagsproblemene, til varierende grad av suksess;P

Skrevet

Hehehe, godt å se humoren er på plass jenter;)

Skrevet

Var inne på noe av samme tanken i morges - jeg MÅ bruke støttestrømper nå, ellers går nattesøvnen fløyten pga urolige bein. Men hvordan få på seg hudfargede knestrømper type steinhardt pølseskinn hver dag, med mage størrelse medisinball og halsbrann? Når lillingen i tillegg setter albuen og knærne i siden på meg og borer hodet ekstra godt ned i urinblæra???

Har vurdert å bare slutte å ta dem av om kvelden, det kan da ikke være SÅ skadelig å gå med knestrømper en seks-syv uker i strekk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...