Gå til innhold

Jeg har fått meg jobb :D :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg som en UNGE! Er lenge siden jeg jobbet siden jeg fikk barn i 08 og har studert hele veien, så dette blir moro!

Skal jobbe på en skjermet avd. på et sykehjem. Beboerene har atferdsvansker, så dette er midt i smørøyet for meg! Trodde det skipet hadde seilt for lenge siden, men de er visst litt trege i kommunen, så jeg fikk tlf i dag :)

Jeg er jo kjempenervøs i tillegg da, har jo ikke jobbet på 2 år, så jeg er litt rusten i gamet, men trur det går veldig bra. Jeg er flink til å jobbe med mennesker med spesielle behov, og jeg er engasjert i psyk i tillegg, så da blir vel dette grei skuring? Huff, jeg skal ALDRI la det gå så lang tid mellom jobbing igjen, blir helt rar av å "kun" studere da gitt! Men nå er jeg ferdig med skolen til sommer'b, og har en jobb å begynne i etter siste eksamen.

LIVET ER HERLIG DERE!!!

p.s: I tillegg er det knallvær her i dag, så jeg skal lese ute og bli brun ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig når alt faller på plass. Kos deg og lykke til med jobboppstart! Det går nok bra, man kommer fort inn i det.

Skrevet

Så bra :)

Gratulerer og lykke til i ny jobb :)

Kos deg i solen og ha en strålende helg!

Skrevet

Gratulerer så mye! Kjempegodt da!

Jeg er i ventemodus enda jeg, og det er trasig. Jeg har kommet til at jeg må bort fra jobben min, snarest mulig. Den beste løsningen for meg er å begynne skole. Oppdaget for sent at det faktisk finnes desentralisert utdanning innen det jeg ønsker ett sted i landet, så jeg fikk ikke søkt. Så nå må jeg vente på restetorget og håpe på at de har en plass ledig til meg der og da!

Men vet ikke hva jeg skal gjøre i mellomtida. Har tenkt å jobbe med noe helt annet i de årene det tar å fullføre den andre utdannelsen, er sykepleier, men det er uaktuelt å jobbe som det. Jeg takler det ikke:(

Skrevet

takker snille damer :)

10:05: Håper du får en plass via resttorget da, det er OFTE mye ledig fordi folk søker seg opp til studier som "falesafe" når de venter på jobb osv. også møter de bare ikke opp på studiestart;) Er leit å ha en jobb man ikke takler i lengden, men kan det være miljøet der du jobber som påvirker deg? Jeg har mange bekjente og venner som har gårr lei jobb innen helse/pleie, men som har fått ny giv når de har skiftet arbeidsplass og arbeidsoppgaver:) Kanskje du kan søke deg på et pleiehjem, omsorgsbolig, avlastningsbolig for unge osv? Det er mange jobber som er veldig morsomme og utfordrende innen pleie, har selv jobbet med både allmenn pleie, demens og avlastning for psykisk utviklingshemede barn/unge, og jeg må ærlig innrømme at jeg trodde jeg aldri kom til å jobbe innen pleie igjen etter allmenn pleie jobben. Men etter avalstningboligen og demenspleien, så fant jeg ut at det går jo ann ;)

Lykke til!

Skrevet

Vet ikke om jeg orker å prøve, jeg er lei av tunge stell, grinete, arrogante leger, masse medisinansvar i tillegg til dårlig bemanning. Jeg gruer meg sånn til jobb at det er ofte jeg ligger og griner kvelden før, og sånn kan jeg ikke ha det på sikt. Men for all del altså, jeg gjør ingen dårlig jobb, jeg må jo bare ta meg sammen når jeg er på jobb.

Skrevet

Men takk:) krysser fingre og tær, men har vel liten tro på at det går, så da blir det til neste år. Men håpet er at kanskje ikke så mange vet om tilbudet enda, og at kanskje flere ønsker å bli ferdig med den så fort som mulig da det uansett er en ganske lang utdanning:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...