lille_vims Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Var i butikken i går å skulle kjøpe smokker til babyen i magen, men ombestemte meg da datoen bak var 06-2008. Er ikke det litt gammelt da? Vet ikke om det var da de var produsert eller om det var holdbarhet....
Bellbaby Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Det hørtes merkelig ut.. Har faktisk ikke tenkt på å sjekke datoen før, men da ville jeg spurt butikkpersonalet om det er produksjonsdato. Evt. burde du gå til en babybutikk og spørre der.
FruBoger fødeklar Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 bare å ringe produsenten. men tror nok det var produksjonsdatoen, de stempler som oftest de på babyproduktene. silikon går jo ikke "ut på dato"? latex-smokkene kan jeg nok se for meg blir tørre og litt harde med tida... det "skumle" med å kjøpe barneprodukter i butikkene er at butikkene selv styrer med å få ut de varene, ikke som kommer fra produsenten og setter ut det. så det kan jo glippe og henge en stund, har nå funnet ut at jeg skal sjekke dato på all barnemat o.l. i butikkene. hundre og ørten bomkjøp med dårlig dato! sist en potetmos på glass som gikk ut tidlig i år, den var steinhard...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå