Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Jeg bor hjemme hos mine foreldre som en midlertidig løsning, grunnet økonomi. Fødte for 4 dager siden og er helt utslitt, vonde sting og greier. Han bor 2 timer unna med buss, 1 time om jeg kjører. Men det er ikke alltid jeg kan få lånt bil og det er et mareritt å parkere i byen. Han nekter å komme opp til meg, fordi han mener det er langt, dyrt og dessuten er foreldrene mine der. Men de er bare hyggelige mot ham og er ikke der på dagtid. Så han forlanger at jeg kommer med jenta til ham fra nå av så han får ha samvær, men det er et helvete for meg med den reiseveien. Samtidig, så må jeg gjøre alt for at han skal få se henne. Om ikke så får ikke jenta oppleve sin far den første tiden. Hva gjør jeg?
Anne-B. Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Gratulerer med babyen. Det er ikke ditt ansvar å påse at han gjør sin plikt som far. Han er barnslig, trumpete og viser lite hensyn til deg som nettopp har født. Jeg hadde ikke reist, men sagt fra om at om han ville se ungen, så fikk han flekke rævva si på plass for egen maskin. Ikke gi ham lillefingeren, er mitt råd.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Her må du ta hensyn til deg selv og helsa. Du har faktisk vært igjennom en enorm fysisk påkjenning. Han er et voksent menneske som ikke trenger å dulles med, vil han se barnet sitt må han som har en frisk kropp klare å komme seg bort til deg uten store problemer. Alt er tilrettelagt for ham!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Enig. Hans tap. Jenta di registrerer da vel ikke om faren holder henne eller ikke når hun er så lita. Dette er det bare han som taper på ja. Kos deg og nyt barseldagene du:-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Det er hans tap som hun over sier. Du får si til han at han er velkommen på besøk og hvis han ikke vil så er det helt greit, men da er det hannes valg å gå glipp av sin datter den første tiden. Så kaller du inn til mekling hos familievernkontoret.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Uff, ja da skal jeg være litt hard her. Og la ham få ansvaret som han maser sånn etter. Han får vise at han kan gi litt. Synes det er ille å gå rundt med de kjempebleiene og melkespreng blant alle andre
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #8 Skrevet 21. mai 2010 Nei,kos de gog slapp av det beste du klarer hos dine foreldre uten å ofre ham en tanke,den late slasken. Saværet kan dere uansett ta opp igjen når jenta blir større og begynner å forstå.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #9 Skrevet 21. mai 2010 Det er ikke bra for deg å stresse heller, pga melkeproduksjon og roen som du og barnet trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå