Gå til innhold

Annengangs; kan man høre hjertelyden i uke 11?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til jordmor i om en drøy uke, lurer så fælt på om jeg kan høre hjertet til babyen da.... Lengter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

hvis du har flaks kan du høre hjertelyden med en dopler i uke 11-12 - MEN det kan hende jordmor ikke vil forsøke da hun er redd for å skremme deg helt unødvendig hvis dere ikke finner noen ting. Lykke til;-)

Skrevet

Jeg hørte hjertelyden i uke 9 =) Legen var skeptisk til å prøve (vi trodde jeg var i uke 10, men jeg ble satt tilbake en uke på ultralyd seinere). Siden det var så tidlig var han redd jeg skulle bli mer engstelig for at det ikke var liv, men han var villig til å prøve :)

Skrevet

Jeg fikk høre den hos legen i uke 11 (førstegangs) så det er nok fullt mulig, men ikke sikkert. Kommer an på hvordan den ligger etc.

Skrevet

Jeg er 3.gangs og legen fant ikke hjertelyden i uke 11. Det var litt ekkelt, så jeg skulle egentlig ønske han ikke hadde prøvd å finne den så tidlig. (Men alt var heldigvis i orden likevel da :-)

Skrevet

Vi bestilte angelsound på ebay, fikk den når jeg var 10+6 og hørte hjertelyden godt da! Fikk ikke høre hos jordmor før jeg var 14-15 uker, men det er hvertfall mulig å finne den før hvis babyen ligger "riktig" til og du har litt tolmodighet tror jeg :)

Skrevet

Med nr 1 saa hoerte legen hjertet allerede i uke 9 tror jeg det var!

Men med nr 2 saa hoerte man det ikke foer rundt uke 15-16 tror jeg. Saa disse tingene varierer veldig. Med nr 2 var feks morkaken paa fremsiden og derfor det var vanskelig aa hoere tidligere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...