Gå til innhold

jaja må jo bare få det ut:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå skal min x bli pappa nå da, hun er nok ikke lenger på vei en 6-7 uker. hvet ikke om jeg skal le eller grine på jentas vegne :)

for det første,exen brydde seg aldri om sønnen vår når jeg gikk gravid eller etter jeg hadde født, der gjorde jeg alt selv,han stilte veld så og si aldri opp, han er nå 30,og klarer enda ikke og stille opp..

denne helgen skal jo egentlig sønnen min til pappan sin,men han ville ikke,så ringte han og sa det, ok sa han,bare jeg kunne jo bare sende en sms om han ville, det var det svare, han har aldri brydd seg, og han kommer veld til og glemme han helt nå,dårlig mener jeg, men kjender den typen der litt for gått,synd hu madamen på 23 ikke hvet hva hun går til :(

han skulle jo ha med seg guttungen på ferie en uke den sommern, blir garantert ikke noe av nå. nå har han lovet han en ferie i 6-7 år,men har det skjedd,nei, og skjer vertfall ikke nå..

hvorfår kunne ikke sånne mannfolk bare blitt kastrert..

spurte han om det var seriøst denne gangen da, han viste ikke han,men han trodde det, hva er det for et svar .hehe..

grunnen til at jeg skriver om han er,er forde at han tokk totalt knekken på psyken min når vi var sammen, han var manipulerende,han styrte meg totalt,levde på meg,og han viste virkelig og være motbydelig og egoistisk :( hu dama hans fortjener virkelig noe som er bra,og det er ikke han :( har møtt hu en gang, og hu virker faktisk utrolig koselig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så trist når alt blir sånn.. Men du kan faktisk ikke gjøre så mye heller.. Av og til skulle man ønske at man kunne åpne øynene til den andre parten og fortelle hvordan det blir.. Men det må ho kanskje oppleve selv.. Det er jo nå de to som er i et forhold så ho burde jo kjenne litt til typen, eller forandret han seg over natten når du fikk sønnen?

Mest synd syns jeg på sønnen din, det må være forferdelig å ikke ha en far som er tilstede (vet hva jeg snakker om).. Selv i voksen alder blir jeg skuffet over at han ikke klarer å holde det han lover.. Men jeg er voksen og sønnen din er 6-7 år.. Da er ferier og helgeturer veldig viktige.. Det at han ikke vil kan jo ha mange grunner, men det at far eventuelt avlyser en ferie kan bli tøft for han..

Håper du er i et bedre forhold nå, enten med en ny kjæreste eller har det godt med deg selv.. man kan dessverre leve uten sånne som eksen din.. Helst skulle man aldri vært med de kanskje.. men du har fått en kjempeflott sønn.. Ønsker dere alle lykke til og håper at det er flere rundt dere som stiller opp!

Skrevet

ja skulle ønske jeg bare kunne si det, men hun finner det nok tidsnok ut selv..

han forandret seg med mesteparten over natta gitt,fra og med da var jeg så og si alene om og klare alt :( og han ble en drittsekk.. sønnen min er nå 8 år....

jeg er lykkelig gift med en annen jeg:) som jeg venter barn nr 3 med :) termin om 16 dager :).

men exen,skulle ønske jeg aldri ble med han,men jeg ville aldri vært for uten sønnen min ,han er det beste som har kommet ut av det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...