Gå til innhold

mageknip og løs mage... er det ( please svar!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

starten på noe??noen som har opplevd at det starter sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løs mage er vel et typisk tegn!!! Lykke til!

Skrevet

er nok ikke det.. har hatt slik mage i noen uker nå jeg.. rart egentlig siden jeg går på jern.. skal jo bli hard i magen da:( ikke løs :P

Skrevet

Hørt om at det er det for mange :-) Håper det er det for din del! Lykke til :-)

Skrevet

Så rart at du skriver det, skulle akkurat til å spørre om det samme. Jeg startet dagen idag med voldsom mageknip øverst i magen og løs mage.. slimproppen gikk på søndag, så tenkte at det nå kunne hende (selv om jeg "bare" er 36 uker på vei). Men nå har det gitt seg hos meg, heldigvis. Synes ikke han behøver å komme ut riktig ennå, har godt av å godgjøre seg litt til inni magen.

Men uansett, da jeg fødte sist tømte kroppen seg selv for avføring - trengte dermed ikke klyster e.l. Men det skjedde ikke før riene var ganske godt igang, og da var magen løs. Er nok veldig forskjellig fra person til person, er også noen som har løs mage den siste tiden før fødsel nærmer seg.

Lykke til!

Skrevet

har det skjedd noe mer med deg Bellbaby? jeg har fortsatt mageknip..venter spent

Skrevet

Nei, det har ikke skjedd noe.. Har hatt mye kynnere idag og sitter nå med mensmurringer. Men ikke noe i nærheten av rier e.l. Har slått meg til ro med at det nok ikke skjer noe med det første, noe som er bra for den lille :-) Har ikke mer mageknip.

Ikke så bra at du har mageknip ennå.. hvis det ikke gir seg snart burde du kanskje ringe føden og spørre om det kan være noe. Jeg leste at når det gjelder svangerskapsforgiftning må man også ha høyt blodtrykk, men et annet symptom kan være smerter øverst i magen. Evt. også kvalme og hodepine. Når det gjelder graviditeten må vi ikke ta noen sjanser, heller spørre en gang for mye enn en gang for lite.

Håper det går bra med deg :-)

Skrevet

Forresten, hvor langt på vei er du?

Skrevet

Ville heller tippa omgangssyken.. den er intens nå med diare og vond mage :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...