Gå til innhold

Vi kjøpte barnevogn i går!


mor fra Averøy

Anbefalte innlegg

Takk for gode svar da jeg hadde trøbbel i vogn ,jungelen!!!

 

Nå har jeg endelig kjøpt vogn! Det ble ei Emmaljunga Mondual i marineblått. Syns den var fin, lett og fikk plass i bilen.....

Mannen min var selvfølgelig med, og som den guttungen han er fikk han selgeren til å bestille hjul med tøffere felger, som egentlig ikke hørte til understellet, men som passet likevell:))) Artig at han er bryr seg om sånt på ei barnevogn....Jeg la ikke merke til hjula engang:)

Med det samme vi var på shopping kjøpte vi grindseng fra Brio, enkleste modell som faktisk ser ut som den jeg lå i for 36 år siden....Fortsatt god seng, håper jeg.

 

Ellers er det jo ett hav av ting og tang som ser kjempe praktiske ut i butikken, men jeg tror at det blir med det mest nødvendige hos oss. Mangler stellebord, vogndyne, sengesett og madrass til senga så er jeg fornøyd. Heldigvis er det noe å få tak i etter at ungen er kommet, og behovene melder seg.

 

 

Hva har dere andre igjen av forberedelser?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte vogn i dag, er SÅ fornøyd! Har lenge vært på utkikk etter en brukt Emmaljunga Nitro City i nærheten, så jeg kunne se på den før jeg kjøpte, og i går var jeg så heldig å komme over en på Finn.....Har sett etter den vogna i flere måneder, så jeg ble helt i hundre da den fortsatt ikke var solgt. Og nå er den MIN :-) Den er i hvitt skinn, skikkelig lekker :-) Må kjøpe city bag som hører til da.

 

Så nå har vi alt vi trenger, han arver jo mesteparten etter storebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...