Gå til innhold

Vi kjøpte barnevogn i går!

Anbefalte innlegg

Takk for gode svar da jeg hadde trøbbel i vogn ,jungelen!!!

Nå har jeg endelig kjøpt vogn! Det ble ei Emmaljunga Mondual i marineblått. Syns den var fin, lett og fikk plass i bilen.....

Mannen min var selvfølgelig med, og som den guttungen han er fikk han selgeren til å bestille hjul med tøffere felger, som egentlig ikke hørte til understellet, men som passet likevell:))) Artig at han er bryr seg om sånt på ei barnevogn....Jeg la ikke merke til hjula engang:)

Med det samme vi var på shopping kjøpte vi grindseng fra Brio, enkleste modell som faktisk ser ut som den jeg lå i for 36 år siden....Fortsatt god seng, håper jeg.

Ellers er det jo ett hav av ting og tang som ser kjempe praktiske ut i butikken, men jeg tror at det blir med det mest nødvendige hos oss. Mangler stellebord, vogndyne, sengesett og madrass til senga så er jeg fornøyd. Heldigvis er det noe å få tak i etter at ungen er kommet, og behovene melder seg.

Hva har dere andre igjen av forberedelser?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141877649-vi-kj%C3%B8pte-barnevogn-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte vogn i dag, er SÅ fornøyd! Har lenge vært på utkikk etter en brukt Emmaljunga Nitro City i nærheten, så jeg kunne se på den før jeg kjøpte, og i går var jeg så heldig å komme over en på Finn.....Har sett etter den vogna i flere måneder, så jeg ble helt i hundre da den fortsatt ikke var solgt. Og nå er den MIN :-) Den er i hvitt skinn, skikkelig lekker :-) Må kjøpe city bag som hører til da.

Så nå har vi alt vi trenger, han arver jo mesteparten etter storebror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...