Gå til innhold

Æsj nervene går snart i spinn her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på et jobbintervju som jeg har ventet på svar på i evigheter. I går begynte de å ringe rundt, en venninne fikk en av jobbene. Veldig glad for at hun fikk den, men ringer de ikke i dag så hører jeg neppe noe. Fisj og isj... nervøs ja. Permisjonen er snart over og jeg trenger en jobb, ikke akkurat lærerjobb å få her. FRUSTRERT

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...men hvis de gir tilbudet til noen andre først, så kan det jo henne at den andre bruker litt betenkningtid og så sier nei.... Så løpet trenger vel nødvendigvisk ikke å være kjørt?

Kan du ikke ringe de å høre da. Hvis du er helt uaktuell som kandidat så får du det i allefall ut av verden isteden for ulidelig venting....

Skrevet

Det er 10 stillinger da så jeg har tenkt at de skal få dagen i dag. Fikk mail for en tid tilbake om at vi skulle få svar i slutten av uke 20. Men mer spennende enn jeg liker.

Gjest sug lut
Skrevet

Krysser fingre og sender en spesielt diger torpedo over til ansettelseskontoret for å stå utenfor og skule.

Skrevet

Takk det hjelper på, men han bør være diger, skremmende og fæl! Eneste måten å sikre på at de ikke tørr annet enn å fikse biffen i mitt favør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...